וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דקה לפני המעבר לידי המפרק: מחטפי ג’ובים ברשות השידור

3.8.2014 / 15:51

עורך "מבט" אבי מוסקל הופתע לגלות אתמול כי בסידור העבודה החדש שלו העבירה אותו הנהלת הרשות ליום עריכה אחד בלבד בשבוע. והוא לא לבד: זליג רבינוביץ' ימונה ל"מפיק" ונסטלבאום החל להגיש תוכניות בעצמו

פחות משבוע אחרי אישור החוק לסגירת רשות השידור בכנסת והעברתה לידי כונס הנכסים הרשמי, ועובדיה מספרים היום (ראשון) לוואלה! ברנז'ה על אווירת בזאר טורקי במסדרונותיה: עורך "מבט" אבי מוסקל שלח הבוקר באמצעות עורך דינו אילן בומבך מכתב אזהרה למפרק, בו נטען כי הנהלת הרשות הנוכחית נוקמת בו דקה לפני ששרביט הניהול נלקח ממנה.

הרשות עוברת אלינו: תא כתבי המדיה פותח את הלב

"אתמול פורסם סידור העבודה של חטיבת החדשות בטלוויזיה, ולתדהמתו, מוסקל הועבר מתפקיד עורך בכיר שחתום על שלוש מהדורות בשבוע, לתפקיד עורך זוטר שאחראי על מהדורה אחת בשבוע, ולצדה משובץ לתוכניות אזוטריות", כתב בומבך. סידור העבודה קבע כי אלון מזר יערוך שתי מהדורות "מבט" בשבוע במקומו. לדברי בומבך, שיבוץ מזר כעורך "מבט" נבעה מ"החלטה לשמרו בפוזיציה שתשמור עליו".

גאולה נדחקה, נסטלבאום תפס את מקומה

בומבך מסביר את ההחלטה בנקמנות מצד ההנהלה. "מוסקל נקט בשלוש השנים האחרונות מספר לא מועט של מהלכים כנגד רשות השידור, הן בבתי הדין לעבודה והן בבג"ץ, בכל הנוגע לתקינות ההחלטות והמהלכים של הנהלת רשות השידור", כתב. כזכור, מוסקל התלונן נגד מנהל חטיבת החדשות בטלוויזיה דאז (משה נסטלבאום), תלונה אשר הבשילה לתובענה משמעתית ולהרשעתו בדין. במסגרת החקירה של נציבות שירות המדינה זומנו עובדים רבים של רשות השידור למסור גירסה בעניין התלונה, וביניהם גם מוסקל.

אולם בזאת לא תמו ההחלטות התמוהות שהתקבלו בהנהלת הרשות בימים הבודדים שחלפו מאז אושר החוק. כך לדוגמא, נסטלבאום חזר למעמד של מגיש בכיר וקיבל את רצועת השידור של 22:00 בערב, בזמן שגאולה אבן נדחקה לשעה 19:00, מחוץ לפריים טיים. כמו כן, לטענת בומבך, ישנה כוונה למנות את עוזרו הבכיר של המנכ"ל הנוכחי זליג רבינוביץ' לתפקיד המפיק הראשי של תוכנית "יומן", החל מן השבוע הבא.

טרם התקבלה תגובת הרשות לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully