וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוי לזכייניות: פרסום ללא הגבלה בפריים טיים

10.8.2014 / 16:21

מועצת הרשות השנייה קיימה ביום חמישי האחרון דיון בהצעת היו”ר, אילן אבישר, לאפשר פרסום ללא הגבלה. קשת מתנגדת להצעה: "תביא לשחיקה במחירי הפרסום"

נמשכות ההיערכויות ברשות השנייה למתן פיצויים לזכייניות הטלוויזיה בעקבות העלויות הכספיות הגבוהות וההפסדים שנגרמו להן בעת השידורים המיוחדים במבצע "צוק איתן": מועצת הרשות השנייה קיימה ביום חמישי האחרון דיון בהצעת היו"ר, אילן אבישר, לאפשר פרסום ללא הגבלה בשעות הפריים טיים. בשלב זה אושר לזכייניות לנייד את דקות הפרסום בתוך כל יממה, עד לחודש ספטמבר.

כיום מתירים כללי הרשות השנייה לערוץ 10, קשת ורשת לשדר 40 דקות פרסום בשעות הפריים טיים (בין שמונה בערב לחצות) וחריגה מהיקף זה מביאה להטלת קנס על הזכייניות. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, ברשות השנייה כבר בחנו בעבר הגדלה של המכסה הזו בעשרים אחוזים, ל-48 דקות, וקראו לציבור להביע הסתייגויות.

הצעת ניוד הדקות לא צפויה להיטיב עם כל זכייני הטלוויזיה באופן שווה, אלא להיטיב בראש ובראשונה עם הזכיינית שזמן הפרסום שלה הוא הנמוך ביותר - וזו זכיינית ערוץ 2 רשת. בתעשייה נטען כי המהלך צפוי להביא לשחיקה במחירי הפרסום. יו"ר המועצה אבישר התייחס לעניין זה, ואמר לעיתון דה-מרקר כי המועצה "תבדוק האם תהיה השפעה על מחירי הפרסום בתקופה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully