וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ פריג' לארדן: "הצעת פיצול ערוץ 2 תכניס את ענף הטלוויזיה כולו לכאוס"

5.9.2014 / 9:15

במכתב ששלח לשר התקשורת, מבקש ח"כ עיסאוי פריג' למשוך את הצעת החוק: "החיפזון מהשטן. התקשורת הישראלית לא יכולה להרשות לעצמה סימני שאלה גם סביב השידור הציבורי, וגם סביב השידור המסחרי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הדרך אצה קצת יותר מדי למשרד התקשורת". ח"כ עיסאוי פריג'/מערכת וואלה!, צילום מסך

האופוזיציה להצעת החוק של משרד התקשורת לפיצול ערוץ 2 כבר בתחילת שנת 2015, מרימה ראש: ח"כ עיסאוי פריג' (מרצ) פנה אתמול לשר ארדן ודרש ממנו למשוך את ההצעה - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. לדבריו, "רפורמות מהותיות בתחומים חשובים במשק הישראלי, צריכות להיעשות בתבונה, צעד אחר צעד ולא בבולמוס של חקיקה".

במשרד התקשורת מבהירים: "חוק הפיצול אינו עוסק בערוץ 10"

ח"כ פריג', אשר שימש בשנה האחרונה גם כחבר ועדת אלהרר לבחינת הרפורמה בשידור הציבורי, מתייחס בעיקר לתזמון ההצעה הנוכחית. "ההחלטה לפרק רשות שידור ממלכתית ולהקים תחתיה רשות חדשה, היא בעלת פוטנציאל אדיר, אבל טומנת בחובה גם לא מעט סיכונים וסימני שאלה. ענף התקשורת הישראלי לא יכול להרשות לעצמו שבמקביל לסימני השאלה סביב השידור הציבורי, יעלו גם סימני שאלה קיומיים סביב השידור המסחרי", או אומר.

לדבריו, "קידום החוק במתכונתו הנוכחית ייצור אי ודאות סביב קיומם במתכונתם הנוכחית או במתכונת אחרת של שני הערוצים המסחריים המרכזיים, ערוץ 2 וערוץ 10. החפיפה בתאריכים בין המועד המיועד להקמת רשות השידור החדשה לזה של פיצול הערוצים, עלול להביא את ענף הטלוויזיה כולו לכאוס של חוסר ודאות בדיוק באותו הזמן. אומרים שהחיפזון הוא מן השטן, ובמקרה הזה נראה שהדרך באמת אצה קצת יותר מדי למשרד התקשורת שמבקש לבצע מהפכות בו זמניות בכל ערוצי השידור המרכזיים בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully