וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי הציבור בדירקטוריון חדשות 10 התפטרו: ”כאוס רגולטורי”

7.9.2014 / 22:45

דרמה בערוץ 10: שלושת נציגי הציבור והיו"ר יורם שכטר התפטרו הערב מתפקידם תוך האשמת מנכ"ל ויו"ר הרשות השנייה במה שהם מכנים "חוסר תפקוד הרשות במציאת פיתרון למצב הערוץ"

נציגי הציבור בחדשות 10 יורם שכטר גם איתמר צ?יזיק, דן אולמן ועו?ד דפנה מיתר נחמד התפטרו הערב (ראשון) פה אחד מתפקידם, זאת בשל מה שהם מגדירים ככאוס רגולטורי שלא מאפשר את ייצוג הציבור נאמנה.

במשרד התקשורת מבהירים: "חוק הפיצול אינו עוסק בערוץ 10"

במכתב שהוציאו הערב למנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד וליו"ר הרשות ד"ר אילן אבישר, מאשימים הארבעה את השניים בכוונה לסגור את הערוץ. לטענתם, הרשות לא השיבה על פניותיהם בנוגע לעתיד הערוץ, זאת כאשר בהצעת החוק לפיצול ערוץ 2 אין שום הסדרה או ודאות באשר לערוץ 10.

על פי החוק, בסוף שנת 2014 תסתיים תקופת זיכיונו של ערוץ 10 ובמידה ולא תוארך, ייאלץ הערוץ להחשיך את המסך ולהיסגר. זאת כמובן בהינתן ולא ימצא משקיע עד אז - מה שיוכל לאפשר לא מעבר לרישיון.

מהרשות השנייה נמסר הערב בתגובה כי "הטלוויזיה המסחרית בישראל נמצאת בצומת דרכים שתוביל בעתיד הקרוב ליצירת תחרות אמיתית ושיפור ניכר באיכות השידורים והכל למען ציבור הצופים בישראל. בתוך סיטואציה מורכבת זו, אין לנו אלא להצר שנציגי הציבור בדירקטוריון חדשות 10 בחרו שלא להשלים את האחריות שקיבלו על עצמם כחלק מהתפקיד, תוך שהם נתלים בטיעונים שאינם קשורים לעניין".

"יודגש", הוסיפו ברשות, "כי לא ניתן שהתפטרותם בעת זו תפגע בהמשך השידורים התקין והאיכותי של חדשות 10 במסגרת תקופת הזיכיון. הרשות השנייה תמשיך לגבות מקצועית את המהלך שמוביל משרד התקשורת, וזאת על מנת להבטיח טלוויזיה איכותית ואיתנות פיננסית בשוק הטלוויזיה המסחרית, לטווח הארוך".

מערוץ 10 לא נמסרה תגובה, אך גורם בערוץ התייחס לדברים ומסר: "זו תוצאה ישירה של הפעילות האובססיבית של שי באב"ד לסגירת חדשות 10 וערוץ 10. נציגי הציבור בדירקטוריון חדשות 10 תרמו רבות להתקדמותה של החברה, להישגיה המקצועיים ולעלייה העקבית של חדשות 10 ברייטינג. אנחנו מאחלים להם הצלחה בהמשך פעילותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully