וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ביקורת טלוויזיה היא מתחומי הביקורת הפחות משפיעים"

11.9.2014 / 15:03

לדברי מורן שריר, מבקר הטלוויזיה של הארץ אשר פרש השבוע מתפקידו, תחום ביקורת המסעדות לדוגמא, הרבה יותר אפקטיבי: "אף אחד לא יפסיק לראות את 'האח הגדול' כי כתבתי משהו רע על אסי עזר". צפו בראיון

יח"צ - חד פעמי

"ביקורת טלוויזיה היא מתחומי הביקורת הפחות משפיעים. אם מבקר מסעדות יכתוב משהו רע על מסעדה, היא תישאר ריקה, אבל אף אחד לא יפסיק לראות את 'האח הגדול' כי כתבתי משהו רע על אסי עזר", אומר מבקר הטלוויזיה היוצא של "הארץ" מורן שריר, אשר עזב השבוע את תפקידו לאחר 4 שנים לטובת עריכת מוסף סוף השבוע של העיתון.

ומה אמר שריר לוואלה! ברנז'ה לפני מספר חודשים? ראיון

שריר הוסיף: "בתור מבקר, כאשר אני סובל – יש לי חומר טוב לכתוב עליו. כשאתה רואה שהולך להיות אירוע התרמה מקושקש כלשהו עם סלבס סוג ג' אז אתה אומר לעצמך 'יופי, הטור כבר סגור'. כשאני רואה תכנית טובה אני מרוצה כצופה, אבל איך אני אמלא טור עם הדבר הזה?".

שריר התייחס גם לפריים טיים הטלוויזיוני והגדיר אותו "קצת מדכא". לדבריו, "הוא לא יצירתי. תדליק טלוויזיה ב-21:00 בערב ותיכנס לדיכאון. לא מדכאת אותי תכנית ספציפית אלא כל הקונספט...למה שאני ארצה לצפות בזה? היו עונות של 'האח הגדול' שצפיתי ואפילו סימסתי. העונה הזאת הייתה איומה בעיני. אני מדבר אבל על קונספט של לקחת פורמט מאד קבוע ומאובן, שקונים אותו מחו"ל בדרך כלל והבנייה של כל הלוח שידורים מסביב עם התכניות הנלוות".

בסוף הראיון התבקש שריר לבקר את הראיון שלו עצמו: "אוי ואבוי. הינה עוד מבקר מתוסכל שארבע שנים ישב מריר ורק חיכה להופיע בטלוויזיה, וביום הראשון שלו מחוץ לתפקיד קופץ לאולפן של ניב רסקין".

הדברים נאמרו בראיון לתוכנית "תיק תקשורת" בהנחיית ניב רסקין, שתשודר הערב ב17:30 בחינוכית 2 ובשידור חוזר ב 22:10 בחינוכית 23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully