וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קו"ח לידי ציפי ביידר

11.12.2014 / 14:10

בערוץ 10 לא מזבזבזים זמן, ונערכים לקבלת הרישיון גם מכיוון התוכן: היום הופץ ליוצרים, בימאים ומפיקים קול קורא להגיש הצעות לסרטים דוקומנטריים. גורם בערוץ: "נתחיל לבדוק את האפשרויות במסגרת תכנון לוח השידורים של 2015"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בערוץ 10 לא מזבזבזים זמן, ונערכים לקבלת הרישיון גם מכיוון התוכן: היום הפיץ הערוץ ליוצרים, בימאים ומפיקים קול קורא להגיש הצעות לסרטים דוקומנטריים. השבוע אושרו בכנסת הקלות בקבלת רישיון שידורים כך שמחויבויות התוכן פחתו, ובערוץ 10 עתידים להגיש בעקבות ההקלות בקשה מחודשת לרישיון שידורים ל-15 שנים הקרובות.

כזכור, לוח השידורים של ערוץ 10 יתבסס מעתה והלאה על תכנית תעודה, אקטואליה, בידור קל ואירוח. בערוץ 10 מחפשים הצעות לתכניות באורך של 40 דקות לפחות, שייצאו להפקה מיידית לטובת שידור כבר במהלך השנה הקרובה. יוצרים המעוניינים להגיש הצעות צריכים לצרף אליהן סינופסיס טריטמנט, קורות חיים של היוצרים, תפיסה ויזואלית, תקציב ולוח זמנים - ולשלוח אותן למנהלת המחלקה הדוקומנטרית בערוץ 10 ציפי ביידר.

"אנחנו מתחילים להיערך", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם בערוץ 10. "נתחיל לבדוק את האפשרויות במסגרת תכנון לוח השידורים של שנת 2015". בקול הקורא כתבו אנשי הערוץ כי הם מחפשים "סיפורים ודמויות ייחודיות בלי מגבלת נושא שיכולים להשתלב בלוח השידורים של הערוץ ברצועת הפריים טיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully