וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיא תקשורת: נשקיע בערוץ 10 אם יקבל רישיון

30.12.2014 / 16:23

עדכון) תיא תקשורת ואולפני הרצליה הודיעו למנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי כי הן מוכנות להעמיד את המימון הנדרש להבטחת המשך פעילותו של הערוץ 10 - זאת בתנאי שיינתן לו רישיון שידורים מהרשות השנייה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עמי גניגר, בעלי תיא תקשורת/מערכת וואלה!, צילום מסך

(עדכון: 19:26)

חברת תיא תקשורת ואולפני הרצליה הודיעו הערב (שלישי) למנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי כי הן מוכנות להעמיד את המימון הנדרש להבטחת המשך פעילותו של הערוץ 10 - זאת בתנאי שיינתן לו רישיון שידורים מהרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

במכתב, אשר הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, כותב מנכ"ל הערוץ יואב פרץ כי "קבוצת תיא תוכל לקדם את השקעותיה ואת כניסתה לערוץ, ככל שעם סיום תקופת הזיכיון הנוכחית, יינתן לערוץ 10 רישיון ארוך טווח לשידורי טלוויזיה בהתאם לחוק הרשות השניה לטלוויזיה ורדיו, בהינתן קבלת האישורים הנדרשים על ידי החברות, סיכום עם כל בעלי המניות הקיימים בערוץ וקבלת האישורים המתחייבים מגורמי הרגולציה השונים".

ההצעה של תיא תקשורת מגיעה לאחר פנייה של ערוץ 10 אליהם בנושא. החברה הביאה את הנושא לידיעת מועצות המנהלים, שכרה את חברת הייעוץ הכלכלי Deloitte ואת משרד עורכי הדין גולדפרב זליגמן ושות' על מנת שילוו אותה בתהליך, וזאת במטרה לעמוד בלוחות הזמנים הקצרצרים הקיימים. "עד עתה, על אף ניסיונותינו, לא עלה בידינו עד לרגע זה לקבל את נוסח הרישיון לשידורי טלוויזיה הצפוי להינתן על ידי הרשות השנייה", כותב פרץ.

ההודעה של תיא יוצאת על רקע הפגנה שארגנו הערב עובדי ערוץ 10 זאת במטרה להפר את השתיקה הרועמת של ראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו בכל הנוגע לגורל הערוץ. "יומיים לפקיעת הזיכיון, נתניהו וגורמי השלטון הכפופים לו מטרפדים את המאמץ להבטחת פרנסתם של העובדים, שוק טלוויזיה תחרותי ושיח עיתונאי פלורליסטי ערב הבחירות", נכתב היום בהודעה שנשלחה לעובדי הערוץ. "כל זאת, ללא נימוק מהותי ותוך התעלמות מההשלכות הקשות שיגרמו מחדליהם לחברה בישראל. על ערכים אלה בכוונתנו להגן בנחישות כעובדי הערוץ, מחוזקים בעמיתינו מכל כלי התקשורת המאוגדים בארגון העיתונאים, במסגרת מפגן סולידריות מיוחד של הענף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully