וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר הביתה: רוגל אלפר ישמש כמבקר הטלוויזיה של הארץ

4.1.2015 / 22:16

פרסום ראשון: רוגל אלפר יהיה מבקר הטלוויזיה הראשי של עיתון הארץ - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בכך יחזור אלפר למעשה לתפקיד אותו מילא במשך שבע שנים ב"הארץ" וקודם לכן ב"עכבר העיר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רוגל אלפר יהיה מבקר הטלוויזיה הראשי של עיתון הארץ - כך נודע לוואלה! ברנז'ה. בכך יחזור אלפר למעשה לתפקיד אותו מילא במשך שבע שנים ב"הארץ" וקודם לכן ב"עכבר העיר". בתקופה האחרונה, מאז סיים את התפקיד מורן שריר אשר מונה לעורך מוסף הארץ, כתבו את ביקורות הטלוויזיה מבקרים מתחלפים. כעת יכתוב אלפר במשך ארבעה ימים בשבוע, וביומיים הנותרים יכתבו רוית הכט ושני ליטמן.

אלפר שימש בעבר כעורך מוסף הארץ במשך שנתיים, עד לשנת 2006. את עבודתו בקבוצת הארץ החל כמבקר טלוויזיה ועורך מדור התרבות של "העיר" בסוף שנות ה-90 ובהמשך מילא את התפקיד גם בעיתון הארץ עד שהופסקה בו עבודתו והוא עבר למעריב. כשלוש שנים אחר כך יצא לדרך עצמאית והגיש, בין היתר, את תכנית התרבות "הינשופים".

בתקופה האחרונה פרסם מעת לעת רשימות במדור הדעות של הארץ. מאמר שפרסם בחודש אוגוסט תחת הכותרת "אני צריך לעזוב את הארץ" עורר סערה עם פרסומו ואף הביא להקמת דף אינטרנט שסופר את הימים בהם נותר בישראל. מאז הוא פרסם כמה מאמרי דעה בנושאים הקשורים בטלוויזיה, בהם ביקורות על חברת החדשות של ערוץ 2 ועל "הכוכב הבא".

בהארץ אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully