וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

15.1.2015 / 12:49

ממי נפרדים בידיעות • מה הג'וב החדש של עורך הנדל"ן לשעבר של כלכליסט • ומי יחליף את משה נסטלבאום בערוץ הראשון • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

דסק וואלה! ברנז'ה באזור הדרום מדווח כי זכיין "ידיעות תקשורת" באילת ב-16 השנים האחרונות, משה דיין, נפרד מהרשת. כבר לפני כמעט עשור דיווחה רנן פריד ממש במדור זה כי מערכת המקומון באילת צומצמה דרמטית ועברה לפעול ממשרדי המקומון בבאר-שבע, במקום מהעיר הדרומית. כיום מחזיקה ידיעות תקשורת באילת שני כתבים המופעלים על ידי עורכת ידיעות תקשורת בבאר שבע נחמה רחמים, ומשווק שיהיה כפוף מעתה ישירות להנהלת ידיעות תקשורת במרכז.

על רקע הטלטלה במוסף "גלריה" של הארץ והשינויים הארגוניים והעריכתיים בו הודיע גם סגן עורכת המוסף אולי ברוידא על עזיבה של העיתון, אחרי שש שנים בהן היה סגנה של ליסה פרץ, ובסך הכל 25 שנים בעיתון הארץ. למגזין "העין השביעית" אמר ברוידא שרצה להצטרף לפרץ בעריכת המוסף השבועי של "גלריה" עליו היא מופקדת כיום - אך זה לא הסתייע.

לא לוקחים חל"ת: מירב מילר ואמיר איבגי

ועוד פולו-אפ, הפעם מהשידור הציבורי. עורך "פוליטיקה" משה נסטלבאום עדיין מושעה מתפקידו ויצא לחופשה כפויה לאחר המייל שהשמיץ את המנהלים שלו שנשלח תחת שמו. מי שיחליף אותו בתפקיד עד שהבירור שלו יסתיים הוא אילן קיסר, מי שהיה בעבר חבר בצוות עורכי "יומן".

עוד רשות השידור? בסדר. עם הצטרפותו של יעקב אילון לרשות כמגיש מהדורת מבט נאלצו צוות המגישים מירב מילר ואמיר איבגי להתפנות מהאולפן. כעת נמצאה להם משבצת, תכנית בחירות יומית בשם "ישראל בוחרת" שתעלה לשידור ברצועת הפרה-פריים החל מיום ראשון ותכלול ראיונות עם פוליטיקאים, חברי פאנל שילוו את התכנית, משדרים מיוחדים, מבזקים וסקירה יומית של הזירה הפוליטית לקראת הבחירות.

מלחשים ש...

נמשיך בפוליטיקה, בערך: בתחילת השבוע דווח כי עומרי חיון יתמודד ברשימה לכנסת של מפלגת "עלה ירוק" שתנסה גם השנה לעבור את אחוז החסימה ולהיכנס לכנסת. חיון פרש מפורטל הרכילות אותו הוא עורך, וכעת נודע מי ימילא את מקומו: מיכל גרוסברג וצחי לנקרי, והשניים מתכוונים להרחיב את תחומי העיסוק של הפורטל אל מעבר לתחום הרכילות. ומי יקרה אם חיון לא יצליח להיכנס לכנסת? נדע בסוף חודש מרץ.

ואם רכילות, אז....במגזין "לאשה" לא מוותרים על מדור הרכילות הוותיק "מלחשים ש...." אשר כותבו יוני פרוים עבר לעבוד אצל הקרובים בפנאי פלוס. במגזין הנשים גייסו את גלי שני, והיא תיכנס לתפקיד במקומו.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

לא ממשיכים בתקשורת: מעין גבאי ושי פאוזנר

ומי עוד עוזב עיתון? המפיקה של כלכליסט מעין גבאי, שהודיעה על פרישה אחרי חמש שנים. גבאי, שהיא גם מעצבת פנים, פונה לתחום באופן עצמאי ופורשת מעולם התקשורת אחרי יותר מעשור. מי שתתפוס את מקומה היא הילה דביר, עד עתה מפיקת מוסף כלכליסט.

אפרופו כלכליסט, עורך הנדל"ן לשעבר של העיתון שי פאוזנר, שהיה גם העורך הראשי של אתר ביזפורטל שי פאוזנר, מונה לתפקיד ראש מערך הדוברות ויחסי הציבור של התאחדות בוני הארץ - שמה החדש של התאחדות הקבלנים. אל פאוזנר מצטרפת להתאחדות גם יועצת התקשורת קרן מיכלין ששימשה קודם לכן יועצת במשרד של רונן צור.


ומה אצלכם? הכסאות זזים? דווחו לנו למדלפה, ותזכו למצוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully