וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ONE: ההנהלה תיאלץ לחשוף תנאי העסקת עובדים

12.2.2015 / 14:12

ביה"ד האזורי לעבודה בת"א אילץ את הנהלת אתר ONE להעביר לו מידע כגון היקפי משרות, גובה שכר והיקפי התקשרות עם פרילנסרים, זאת כחלק ממאמצי ועד העובדים בחברה להגיע להסכם קיבוצי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המאבק של ארגון העיתונאים נמשך גם בגזרה הזו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב אילץ את הנהלת אתר ONE להגיע לפגישה היום (חמישי) עם נציגות ועד העובדים של החברה ולמסור לוועד נתונים שחיוניים לו כדי לייצג את העובדים בכל שקשור לתנאי העסקה כגון היקפי משרות, סדרי גודל של שכר בחברה והיקפי התקשרות עם פרילנסרים. לא אחת נמתחה ביקורת על הנהלת האתר על כך שהוא מנסה לחבל במשא ומתן עם העובדים, ומנהלת אותו בחוסר תום לב.

בוועד העובדים של ONE, הפועל בחסות ארגון העיתונאים, מנסים מזה חודשים לקדם חתימה על הסכם קיבוצי במקום העבודה שלהם. אבל ההנהלה לא אוהבת את הרעיון. במסגרת המשא ומתן סרבה ההנהלה להציג נתונים או שהציגה לוועד נתונים שטחיים בלבד בנושאים כמו תנאי עבודה, היקפי משרות, ותק של עובדים, נהלים של החברה בנוגע לתנאי עבודה של העובדים ובכלל זה, תקנון משמעת; רשימת עובדים מעודכנת; מספר פרילנסרים והיקף ההתקשרות עמם.

לאחר שהוועד איים בהכרזה על סכסוך עבודה - הגיעו הצדדים הגיעו לבית הדין האזורי לעבודה, שם התקיים דיון מוקדם יותר השבוע. את הועד וארגון העיתונאים מייצגים עו"ד אמיר בשה ומורן סבוראי ממשרד בני כה ושות'.

בהודעה ששלח הבוקר ועד העובדים הוא עדכן בהתפתחויות. אנשיו כתבו כי הם "מקווים שההנהלה תטמיע את החלטת בית הדין לעבודה – ותפעל מולנו בשקיפות ושיתוף פעולה כדי לדאוג גם לעתיד החברה וגם לתנאי ההעסקה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully