וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי 'ידיעות' מגיבים לנתניהו: "לא בחרנו במועמד מועדף, או מועדף שיפסיד"

2.3.2015 / 20:59

על רקע הבחירות מציינים בקבוצת ידיעות 15 שנים להקמת ynet, ועורך האתר ערן טיפנברון והעורך המייסד יון פדר התארחו בכנס DIGIT והתייחסו בפומבי להאשמות של הימין: "כמעט לכל שלטון יש את הפראבדה שלו. אנחנו לא פראבדה"

יון פדר וערן טיפנברון בפאנל לציון 15 שנה ל-ynet. אריק סאלין, מערכת וואלה! NEWS
פדר וטיפנברון/מערכת וואלה! NEWS, אריק סאלין

"נשאר לי רק להצטער על מה שנאמר מכיוון לשכת ראש הממשלה, ynet הוא כלי תקשורת שמשתדל ומצליח לשמור על אמינות ויושרה עיתונאית ובעיקר לשמר את דף הבית שלו כתמונת מצב של סדר היום בישראל", כך אומר עורך ynet ערן טיפנברון בהתייחסות פומבית ראשונה של בכיר בקבוצת ידיעות להאשמות שהטיח ראש הממשלה בנימין נתניהו בחברה ובעומד בראשה המו"ל נוני מוזס. "לדעתי זה גלש מכל פרופורציה. כעורך ynet - אנחנו לא בחרנו במועמד מועדף וגם לא בחרנו במועמד מועדף שיפסיד".

את הדברים אמר טיפנברון בכנס DIGIT לשנת 2015 שהתקיים היום (שני) בבית ספר סמי עופר לתקשורת במרכז הבינתחומי הרצליה בשיתוף Google ואשר הועבר בשידור חי בוואלה ברנז'ה. טיפנברון והעורך המייסד של ynet ועורך ידיעות אינטרנט יון פדר השתתפו בפאנל לרגל ציון 15 שנים להקמת האתר. "לשלטון לא תמיד קל עם התקשורת ועם ביקורת", הוסיף טיפנברון, תוך שהוא עוקץ את המתחרים מבית "ישראל היום" ושובר את השתיקה של אנשי ידיעות אל מולם. "כמעט לכל שלטון יש את ה'פראבדה' שלו, אנחנו לא 'פראבדה'".

יון פדר התייחס גם הוא לפעילות האתר בתקופת הבחירות הנוכחית, ולהאשמות שנשמעה לכיוונו לאחרונה על סיקור מוטה לרעה של פוליטיקאים מסוימים כמו בנימין נתניהו, ישראל כץ, אלי ישי או נפתלי בנט. "בתקופת בחירות הרגישויות הן אחרות לאין ערוך", אמר. "אם ynet עושה סדרת כתבות על משבר הדיור, ישר מאשימים שהוא רוצה להפיל את ראש הממשלה. אז לא. ynet עושה את עבודתו ולכן, מסקר את משבר הדיור ואם זה מתפרש כמהלך נגד ראש הממשלה אז חבל. צריך לעלות סוגיות בעלות עניין ציבורי שיהפכו לשיח טרם הבחירות - זו חובתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully