וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ההצבעה אל עבר כלי תקשורת מסוימים - בעיה לדמוקרטיה"

16.3.2015 / 14:20

בחדשות 2 סופרים לאחור לקראת משדר הבחירות המרכזי שיחתום חודשים של עבודה מאומצת. תפסנו את בכירי החברה תמי רווה ואבי וייס לכמה מילים על סיקור המערכת הפוליטית הגועשת. צפו

צילום : עידו שחם , עריכה : רן צימט

אנשי חברת החדשות של ערוץ 2 נערכים בקדחתנות למשדר הבחירות המרכזי שייערך מחר (שלישי) ויחתום שבועות של עבודה מאומצת בסיקור המערכת הפוליטית הגועשת - בחלקה קצרו הצלחות ובחלקה קצת פחות. כך למשל למשדר העימות של החברה סרבו להגיע בנימין נתניהו ובעקבותיו גם יצחק הרצוג, אולם הם פיצו על כך - חלקית - כאשר הופיעו שניהם בשבת ב"פגוש את העיתונות" וקיימו שיח קצרצר בניהם.

"אני לא יודעת למה הוא החליט להופיע אבל טוב שהוא החליט כך, הוא עושה את זה טוב ואני חושבת שראוי שראש ממשלה, גם הוא יגיד את מה שיש לו להגיד", אומרת יו"ר דירקטוריון חדשות 2 תמי רווה לוואלה! ברנז'ה. "המנהיגים עכשיו יותר לחוצים, ויותר מוכנים לשתף פעולה עם התקשורת".

מנכ"ל החברה אבי וייס מסכים כי במערכת הבחירות הזו, יותר מקודמותיה, היה יחס עכור בין הפוליטיקאים לגופי התקשורת. "כל כלי התקשורת צריכים לדעת להתמודד עם זה", הוא אומר, אך רומז להחרמת נתניהו את רביב דרוקר בערוץ 10 - "מה שהייתה הגזמה זו ההצבעה על כלי תקשורת מסוימים. זו בעיני בעיה לדמוקרטיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully