וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לסמוך על הטכנאי

18.3.2015 / 22:27

אחרי הפאדיחה, מגיעה ההתנצלות: החברה שתפעלה את התצוגה הגרפית של שידור תוצאות המדגם בערוץ הראשון לוקחת אחריות על הכשל שהציג נתונים שגויים; "טעות אנוש של אחד העובדים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המספרים והמציאות. הנתונים השגויים, אמש/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הפאדיחה שאירעה אמש (שלישי) בערוץ הראשון אשר חיבלה בהכנות ובמאמצים הרבים שהושקעו במשדר הבחירות שלו, מגיעה ההתנצלות. כזכור, בערוץ הצליחו לפשל ברגע השיא של שלושת החודשים האחרונים, הקראת תוצאות המדגם, כאשר כשל באריזה הגרפית הציג 22 מנדטים למפלגת הליכוד ו-25 למחנה הציוני - תוצאה שהייתה נכונה ממש ממש מזמן.

הערב כאמור מוציאה החברה ששכרה רשות השידור לתפעול הגרפי של ערב השידורים הודעת התנצלות. "התקלה שאירעה אמש עם הצגת מדגם ליל הבחירות בערוץ הראשון היא תוצאה בלעדית של טעות אנוש של עובדי חברת אורעד", נכתב בה. "החברה התנצלה היום בפני הנהלת רשות השידור ועובדיו". בחברה הודיעו כי יפרסמו מחר מודעות התנצלות גם בעיתונות המודפסת.

מנתונים רשמיים של הוועדה למדרוג עולה כי 69.4% ממשקי הבית היהודיים, שהם למעלה מ-2.3 מיליון איש, צפו אמש במדגמי הבחירות בערוצים השונים. מדובר בעלייה לעומת הבחירות בשנת 2013, אז צפו בטלוויזיה כ-62.5 אחוזים.

שידור תוצאות המדגם של ערוץ 2 רשם ממוצע צפייה של 38.6%, וזה של ערוץ 10 רשם 19.1%. במדגם של ערוץ 1 נרשם אתמול נתון צפייה גבוה מזה שנרשם בבחירות 2013 של 8.6%. יחד עם שידורו המקביל בערוץ 9 רשם השידור סך הכל 11.8%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully