וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון ירון ימונה לעורך העל של ynet

2.6.2015 / 14:08

פרסום ראשון: בעקבות המעבר לראשון לציון ואיחוד המערכות: עורך "ידיעות אחרונות" יהיה אחראי גם על אתר האינטרנט ועורכו ערן טיפנברון. המהלך יחליש באופן משמעותי את מעמדו של טיפנברון אולם בשלב זה אין כל כוונה להחליפו

רון ירון. אביגיל עוזי,
רון ירון/אביגיל עוזי

עורך "ידיעות אחרונות" רון ירון יהיה אחראי גם על אתר האינטרנט של הקבוצה ynet - כך נודע לוואלה ברנז'ה. ההחלטה נעשתה בעקבות איחוד המערכות השונות בקבוצת ידיעות אחרונות המעבר לראשון לציון. טיפנברון ימשיך בתפקידו כעורך הראשי של האתר, תחת אחריותו של רון.

מינויו של ירון נעשה, כאמור, על רקע איחוד המערכות והמעבר של הקבוצה כולה לראשון לציון, שצפוי להתרחש בינואר 2016. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, לקראת המעבר הגיעה הנהלת הקבוצה להסכמות עם ועד העובדים סביב תוכנית פרישה מרצון לכ-60 מעובדי "ידיעות אחרונות", "כלכליסט", "XNET" ו"לאשה".

לוואלה ברנז'ה נודע כי ירון יכנס כבר היום לתפקידו, אולם השילוב בין האתר לבין העיתון יעשה בהדרגה, כאשר המטרה היא להגביר את שיתוף הפעולה בין שני כלי התקשורת שבבעלות הקבוצה. יחד עם זאת, אין כל כוונה לשנות את המדיניות ולשלב תכנים שכיום מופיעים בעיתון ואינם מופיעים באתר, בהם טורים של פרשנים פוליטיים.

יחסים צוננים בהנהלה

היחסים בין ירון לטיפנברון ידועים כצוננים. ירון נכנס לתפקיד עורך "ידיעות אחרונות" בדצמבר 2010, שלוש שנים אחר כך באפריל 2013 נכנס טיפנברון לתפקיד עורך האתר. עוד לפני כן, בשנת 2005 מונה טיפנברון, ששימש רכז הכתבים ב"ידיעות אחרונות", לראש אגף החדשות של העיתון והחליף את ירון שמונה לעורך מוסף השבת.

גורמים בקבוצת "ידיעות אחרונות" התייחסו באחרונה ליחסים בין ירון וטיפנברון והיה אף מי שטען כי היחסים מעכבים את המהלך לאיחוד המערכות והמעבר לראשון לציון. כעת, לאחר שנושא הקיצוצים והפרישה מרצון הגיע להסכמה וייצא לדרך, הועברו הסמכויות לירון. המהלך יחליש באופן משמעותי את מעמדו של טיפנברון אולם בשלב זה, כך נודע לוואלה ברנז'ה, אין כל כוונה להחליפו.

המינוי של ירון לעורך העל בקבוצת "ידיעות אחרונות" מצטרף להחלטה ההיסטורית שקיבל המו"ל נוני מוזס במרץ האחרון, למנות את ינון אנגל לתפקיד מנכ"ל העיתון. בכך, לאחר עשרות שנים בתפקיד המנכ"ל, פינה מוזס את מקומו. היו מי שטענו כי על המינוי ההיסטורי נאלץ מוזס להחליט בעקבות תוצאות הבחירות, והמלחמה בין הקבוצה לבין ראש הממשלה בנימין נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully