וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיצוצים בחדשות 2 הגיעו למבזקים

14.6.2015 / 13:11

כשנה לאחר שחנכו את האולפן החדש באתר האינטרנט של חדשות 2, הוחלט לוותר על שידור מבזקים מהאתר שנעשו עד היום מדי שעה - כך נודע לוואלה ברנז'ה

בניין מערכת חדשות 2 בנווה אילן. נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ
בניין מערכת חדשות 2 בנווה אילן/נועם מושקוביץ, נועם מושקוביץ

במסגרת הקיצוצים בחדשות 2 הוחלט להוריד החל מהיום (ראשון) את מבזקי השעה בין 10:00 בבוקר ל-16:00 אחר הצהריים. כך נודע לוואלה ברנז'ה. ביום רביעי, בפגישה מיוחדת של סמנכ"ל החברה אבי אטיאס, המשמש גם כמנהל והעורך הראשי של אתר חדשות 2 באינטרנט, הודיע אטיאס לעובדים על התכווצות הפעילות באתר, שהוקם לפני כחמש שנים. במסגרת אתר חדשות 2 הועברו שידורים חיים ומבזקי חדשות במהלך היום. כמו כן, הועברו שידורי חברת החדשות החל משעות הצהריים.

רק לפני שנה חנכו באתר דסק אינטרנט חדש עם אולפן חדשות. אלא שבעקבות הקיצוצים יעבירו באתר רק את מבזקי הבוקר, בין השעות 07:00 ל-09:00 המועברות מאולפן הטלוויזיה ואת המבזקים שעולים החל מהשעה 17:00 במסגרת תוכניות חברת החדשות בטלוויזיה. מדובר במבזקים של 5 עד 7 דקות מדי שעה.

בחדשות 2 החלו ביישום תוכנית הקיצוצים לאחר שבשבוע שעבר הגיעו להסכמה עם ועד העובדים. על פי התוכנית, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, יפוטרו 13 עובדי חברת החדשות ויעשו קיצוצי שכר בשלוש דרגות. בקרב הטאלנטים, המשתכרים מ-40 אלף שקלים ומעלה, החל מהמשכורת הקרובה יקוצצו 10%. הפיטורים וקיצוצי השכר אינם פוסחים על אנשי חדשות 2 און ליין, ולוואלה ברנז'ה נודע כי למספר עובדים שעזבו לא הובאו מחליפים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully