וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשת סוערת? בחדשות 2 יואב אבן זוכה לגיבוי

21.6.2015 / 14:51

בעוד ברשתות החברתיות ובכלי התקשורת מסביב הרוחות סוערות, בחדשות 2 מסרבים להתייחס לספרו החדש של יואב אבן. שלא לציטוט, כתב הבריאות זוכה בקרב חבריו לגיבוי מלא. וואלה ברנז'ה הפכה אבן על אבן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שבכלי התקשורת וברשתות החברתיות התרכזו בימים האחרונים בצעד מעורר המחלוקת של הכתב לעינייני הבריאות של ערוץ 2, יואב אבן, בחברת החדשות מעדיפים לשמור על שתיקה ולהתנער מהנושא והשאלות שהציף.

ביום רביעי, כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, יצא אבן בהכרזה: "אני איש התקשורת שנצער בחשד לאונס". לצד הגילוי שהתאפשר לאחר שאבן נאבק להסרת צו איסור הפרסום, פורסם ספר בשם "הצד שלו", שניתן להורדה חינם. בספר, שמביא את גרסתו של אבן, הוא לא חוסך בפרטים, גם לא בתיאורי מין והצהרות בנוגע לחיי המין שלו.

הספר של אבן הצית ויכוח ברשתות החברתיות ובעיקר ביקורת מצד עיתונאיות שקראו לנשים נוספות להתלונן, אשר שבו והזכירו שהתיק נגד אבן נסגר בעילה של חוסר ראיות ולא חוסר אשמה. כתבת "דה מרקר", שרון שפורר, החברה בתא העיתונאיות, התייחסה להצהרות של אבן בדף הפייסבוק שלה, ובשלב מסוים כתבה: "יש כאן עורכי דין נכון? האם יש דרך לתבוע ליואב אבן את הצורה כאן? שמישהו ירים את הכפפה הזו בבקשה".

גם בעיתוני סוף השבוע התעסקו באבן. "ידיעות אחרונות" אפילו העניק הפנייה בשער, לאחר שבעיתון חזרו למתלוננת בעקבות הספר של אבן.

דום שתיקה

ובכל זאת, בחדשות 2, שתיקה. כל ניסיונות וואלה ברנז'ה לקבל התייחסות מעובדי החברה, ביניהם רבים שדווקא לא מהססים להביע דעתם בפומבי בדרך כלל, נתקלו בחומה בצורה.

ומאחורי הקלעים, שלא לציטוט אבן זוכה לתמיכה מלאה מצד חבריו בחברה. מלבד הסתייגות חלקית מהאופן שבו הציג אבן את גרסתו ובפרט תיאורי המין המפורטים מדי, מרבית הכתבים עמם שוחחנו הביעו הזדהות עם הוצאת הספר, תחת ביטויים חוזרים ונשנים כמו "מדובר בזכותו המלאה" או "אנו לא מתערבים בענייניו הפרטיים". גורם בכיר בחברת החדשות הסכים לומר: "הכרותינו עם אבן מלמדת על יושרו שאינו מוטל בספק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully