וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בניית הרישיון - צעד ראשון בהסדרת שוק הטלוויזיה בישראל"

23.6.2015 / 17:12

זכייניות הטלוויזיה ואירגוני היוצרים והמפיקים הופיעו היום לשימוע בפני הרשות השנייה לקראת גיבוש הנוסח הסופי של רישיון השידורים. ברשות הסבירו כי מדובר בפעימה הראשונה במסגרתה בוצעו ההתאמות הדרושות

אוה מדז'יבוז. אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
אוה מדז'יבוז/מערכת וואלה! NEWS, אלכס קולומויסקי

זכייניות הטלוויזיה המסחרית וארגוני היוצרים השונים התייצבו היום (שלישי) לשימוע לקראת קביעת תנאי הרישיון לשידורים ארוכי טווח, זאת כפי שפורסם אתמול בוואלה ברנז'ה. השימוע נערך על ידי ועדת טלוויזיה בראשות דורלי אלמגור ובהשתתפות חברי הוועדה. השימוע נערך לבקשת הגורמים השונים, זאת במסגרת גיבוש הרישיון לשידורים לראשונה בישראל .

הזכייניות קשת, רשת וישראל 10, חברות החדשות של ערוץ 2 וערוץ 10, איגוד העורכים, אק"ט, שח"ם, ארגון העיתונאים, אקו"ם, הרשות להגבלים עסקיים, אשכולות ועוד, הגיעו לשימוע שנערך בעל פה בהמשך לשימוע בכתב.

במסגרת השימועים העבירו הגורמים את הערותיהם לנוסח הרישיון לשידורי טלוויזיה ונוסח הרישיון לחברת חדשות, שאותם ניסחה הרשות השנייה. ברשות השנייה הסבירו כי מדובר בפעימה הראשונה במסגרתה בוצעו ההתאמות הדרושות לשידור ברישיון ובתקופה הקרובה יתקיימו דיונים נוספים בנושאי רוחב מהותיים.

יו"ר מועצת הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', סיכמה: "בניית הרישיון לשידורי טלוויזיה ולשידורי חדשות הם צעד ראשון ומשמעותי בתהליך ארוך טווח ותקדימי של הסדרת שוק הטלוויזיה המסחרית בישראל ומעבר ממודל של זיכיונות למודל של רישיונות ארוכי טווח. לרישיונות המגובשים בעת זו, משמעויות ארוכות טווח על כלל השחקנים בשוק, בהווה ובעתיד ועל כן ראינו חשיבות רבה במתן במה ובחינה יסודית של עמדותיהם. זהו צעד ראשון בתהליך שמובל על ידי המועצה הנוכחית במסגרתו מבוצעת בחינה יסודית של הכללים ומיקוד רגולציה".

דורלי אלמגור, יו"ר ועדת טלוויזיה במועצת הרשות השנייה, הוסיפה: "השימוע, על שני חלקיו, אפשר לגורמים השונים להציג בפני הרשות השנייה את הנושאים המהותיים עבורם כחלק מתהליך משמעותי זה. חלק מהנושאים שעלו יקבלו מענה כבר בנוסח הסופי של הרישיונות וחלקם יידונו בהרחבה בהמשך במסגרת בחינה מקיפה של כללי מועצת הרשות השנייה. הרשות השנייה תוסיף לבחון את הרגולציה הקיימת והתאמתה לקראת מעבר לרישיונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully