וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 בחרו לפרוש מ"ידיעות אחרונות" בפעימה הראשונה

1.7.2015 / 14:21

פרסום ראשון: במסגרת הקיצוצים הוצעו לכתבים תנאי פרישה מוגדלים. בין הפורשים: כתב הפלילים הוותיק, גידי מירון, שעוזב אחרי 30 שנה. בנוסף, פוטר ירון דורון ששמו נקשר בתביעת פיצויים, בעקבות חילוקי דעות עם הנהלת העיתון

בית ידיעות אחרונות. נמרוד סונדרס
בית ידיעות אחרונות/נמרוד סונדרס

18 עיתונאים הודיעו על רצונם לפרוש מעיתון "ידיעות אחרונות" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מדובר על פרישה מרצון במסגרת הפעימה הראשונה - עד דצמבר, שבמסגרתה צפויים לפרוש 20 עיתונאים. במסגרת הפעימה השנייה צפויים לפרוש 40 נוספים. הקיצוצים נערכים ב"ידיעות אחרונות", "כלכליסט",
"לאשה" ו-"XNET", זאת לקראת מעבר הקבוצה כולה לראשון לציון.

לוואלה ברנז'ה נודע כי כתב הפלילים הוותיק, גידי מירון, הודיע על רצונו לפרוש בתום 30 שנים בעיתון. מירון משמש גם כתסריטאי שכתב את הסדרה "כתב פלילי" שהועלתה בערוץ 1 בשנת 2005. הוא ידוע גם הודות לראיון עם "השרוף", שהתברר כתרמית של זמר חיים צינוביץ'.

עזיבה נוספת מ"ידיעות אחרונות": הכתב ירון דורון פוטר בעקבות חילוקי דעות, לאחר שמונה שנים בעיתון. שמו של כתב הפלילים נקשר בהחלטת בית המשפט לחייב את העיתון לשלם לקצינה במשטרה פיצויים של 200 אלף שקלים, בעקבות דברים שפורסמו עליה במסגרת סיקור פרשת ניסו שחם. גורמים המעורים פרטים מסרו כי דורון קיבל חבילת פיצויים מוגדלת.

כל אלו מצטרפים לעזיבתו של הכתב הפרלמנטרי ב"ידיעות אחרונות", עקיבא נוביק שעובר לערוץ 10. בחודש האחרון עזבו גם כתב הבריאות של "ידיעות אחרונות" ו-ynet ירון קלנר וכתב המשפט של ynet, אביאל מגנזי.

טרם התקבלה תגובת העיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully