וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושר תקציב חדשות 2 לשנת 2015

8.7.2015 / 15:00

תקציב חדשות 2 לשנת 2015 עומד על 88 מיליון שקלים, לאחר שקוצץ ב-4 מיליון שקלים במסגרת הליך ההתייעלות של קיצוץ במשכורות ובתקנים שערכה החברה. בנוסף, אישרה הרשות הפחתת ערבויות

תערוכת התמונות 10 שנים לארץ נהדרת "יש לנו ארץ". נמרוד סונדרס
תערוכת התמונות 10 שנים לארץ נהדרת "יש לנו ארץ"/נמרוד סונדרס

מועצת הרשות השנייה קיבלה את המלצת ועדת הכספים ואישרה את תקציב חדשות 2 לשנת 2015. הוועדה המליצה למועצה לאשר את התקציב לאחר שבעלי המניות של החברה סגרו את הגרעון בסך 7.5 מיליון שקלים שנוצר בעקבות "צוק איתן". בנוסף המליצה הוועדה למועצה להפחית את ערבויות ערוץ 2 מסכום של כ-44 מיליון שקלים לסכום של 25 מיליון שקלים. כמו כן, הוועדה המליצה למועצה לאשר הפחתת ערבות חברת חדשות 2 מסך של מיליון שקלים לסך של 450 אלף שקל.

תקציב חדשות 2 לשנת 2015 עומד על 88 מיליון שקלים, לאחר שקוצץ ב-4 מיליון שקלים. במסגרת הקיצוץ התקציב, יצאה חברת החדשות לתהליך התייעלות של קיצוץ במשכורות ובתקנים.

אייל דה פאו, חבר מועצת הרשות השנייה ויו"ר ועדת כספים: "ההחלטות שלנו היום נועדו להתאים את הרגולציה למציאות שנוצרה בשוק הטלוויזיה בכלל ולגבי ערוץ 2 בפרט. נמשיך להיות עם היד על הדופק ואני משוכנע שלכולנו יש מטרה אחת והיא הטלוויזיה הכי טובה שאפשר עבור הציבור הישראלי".

אוה מדז'יבוז', יו"ר הרשות השנייה: "אנחנו ממשיכים לעשות סדר בכללי המשחק בענף תוך הקפדה הן על שוויוניות והן על טובת הציבור. כל עוד הבעלים ואנשי המקצוע בערוצים יפעלו בצורה אחראית, אנחנו נמלא את חלקנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully