וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

31.7.2015 / 9:31

הכתב הוותיק חיים ביאור יעזוב את הארץ ודה מרקר, והוא לא לבד • רותה קופפר תמשיך לכתוב על "חוק וסדר" בליברל • וגם: עזיבה בחדשות 10 ועוד תזוזה ב-mako • הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

זוהר בלומנקרנץ כתב התעופה הוותיק של הארץ ודה-מרקר יעזוב את תפקידו באוקטובר - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מי שצפויה להחליף את בלומנקרנץ היא רינה רוזנברג, כתבת התיירות, שתסקר את שני התחומים. ביום שלישי כבר הספיקו החברים בדה מרקר להפתיע במסיבת פרידה, ויהיו בהמשך כנראה גם יין ופחמימות משוקי ומישל לצד נאומי פרידה, אבל בינתיים יש מונולוג ששלח בלומנקרנץ במייל לעובדי העיתון: "עמיתי היקרים לעבודה, מחר, יום שישי ט"ו באב - חג האהבה אני מסיים, בעזרת השם, את תפקידי במערכת. לאחר 32 שנות עבודה בעיתון, אני יוצא לחופשה עד סוף אוקטובר ולאחריה אצא לפרישה מוקדמת. אני עדיין לא נפרד מכם בשלב זה ומתכנן לקיים את אירוע השתייה המסורתי עם עזיבתי באוקטובר. עם זה, ברצוני להודות לכל אחת ואחד מכם-ן, על הזמן שבילינו יחד בעבודה המשותפת וגם על מסיבת ההפתעה המרגשת".

גם הכתב הוותיק חיים ביאור יעזוב את הארץ ודה מרקר אחרי 26 שנה, וזה יקרה בדצמבר הקרוב. ביאור, בן 67, שייצא לפנסיה, עוזב את תחום התקשורת אחרי 39 שנים, במהלכן הספיק לעבוד בעל המשמר, דבר והעולם הזה. ביאור סיקר את תחום יחסי העבודה, העובדים ומשאבי אנוש, וערך במשך 15 שנים את מדור "קריירה". ויש סיכום לוואלה ברנז'ה: "מאוד אהבתי את המקום, מאוד, אווירה כפית ודינאמית ומי שטוב יכול להתקדם. זה עידן של חוסר יציבות שפוקד את התקשורת ובעיקר את העיתונות הכתובה, אבל האווירה הייתה טובה ואני אוהב את האנשים, כל אחד ואחד מהם".

לימין שור

אנטוניה ימין, תחקירנית מוסף המגזין של חדשות 10 תעזוב בחודש הבא לטובת תפקיד חדש: מפיקת המשרד המקומי של ערוץ החדשות הגרמני ZDF. ימין הייתה חלק מדסק הסדרות של חדשות 10 מיום הקמתו לפני יותר משנתיים, ולקחה חלק כתחקירנית בסרטים ובסדרות "שנאה" ו"חרקירי הילדים האבודים" של נדב אייל, "תסביך גרמניה" של דב גילהר, "שלטון הרב" של אבישי בן חיים, "אחת מתוך אחת" של אבי עמית ו"אפס בתיירות" של נגה ניר נאמן. בנוסף, שימשה ימין ככתבת במהדורה המרכזית ובמהדורות סוף השבוע של חדשות 10 והגישה פינות בתוכניות האקטואליה השונות בערוץ. ימין תחליף כמפיקת ZDF את אלון כספי, שעוזב את התפקיד לאחר 11 שנה, בעקבות מעבר לגרמניה.

רותה קופפר תחלוק מעתה את תובנותיה על הסדרות של HBO ועל הטלוויזיה האמריקאית בכלל במגזין "ליברל". קופפר, שעזבה בתחילת החודש את עיתון הארץ אחרי 23 שנים, תכתוב כבר בגיליון אוגוסט, לכבוד 25 שנים ל"חוק וסדר", ניתוח על הסדרה וגלגוליה.

ועכשיו תהיו מרוכזים: זוכרים שסיפרנו לכם שמי שתחליף את נעה יחיאלי, עורכת ערוץ הנשים באתר mako מבית קשת היא ויטה קייריס, עורכת ערוץ נקסטר, שיצאה לחופשת לידה, ובזמן חופשת הלידה של קייריס, הללי ז'בוטינסקי תשמש כעורכת ערוץ הנשים? אז יש עדכון נוסף וחם: אהוד קינן, עד לפני כחצי שנה עורך מדור מחשבים ב-ynet יחליף את קייריס וישמש כעורך ערוץ נקסטר. קינן בפרץ געגועים: "אני מקווה שיהיה טוב ואני שמח ואני כבר מתגעגע לויטה ומחכה שהיא תחזור מחופשת הלידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully