וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש: האודישנים של "מאסטר שף" לא זויפו

30.9.2015 / 14:48

כשנתיים לאחר הגשת הבקשה לתביעה ייצוגית בסך 16 מיליון שקלים נגד "גיל הפקות" שהפיקה לקשת את הריאליטי, דחתה שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב את טענות התובעים כי האודישנים צולמו רק בשביל פרומו לתוכנית

צילומי פרומו לעונה הרביעית של מאסטר שף. ערוץ 2, צילום מסך
לא הייתה הטעייה. צילומי הפרומו של העונה הרביעית/צילום מסך, ערוץ 2

בית המשפט המחוזי בתל אביב דחה את הבקשה לתביעה ייצוגית בסך 16 מיליון שקלים נגד הפקת "מאסטר שף" בטענה שהאודישנים שצולמו לתוכנית היו מזויפים.

הבקשה הוגשה בינואר 2014, נגד חברת "גיל הפקות", שהפיקה את תוכנית הריאליטי עבור זכיינית ערוץ 2, קשת. בבקשה שהוגשה בשמו של אסף אלפרין, שנכח ביום האודישנים לעונה הרביעית, נטען כי כ-1,000 הוזמנו לנמל חיפה רק לצורך צילומי הפרומו ובמטרה לחסוך את התשלום עבור ניצבים והסעתם.

אלפרין שהגיש את הבקשה באמצעות עורכי הדין דן אשכנזי ודיקלה ברנס, טען כי האודישן שבו התבקשו המתמודדים להכין מנת סנדוויץ' בפני השופטים עשו זאת יום לפני ה"אודישן" ההמוני, שלא היה אלא אחיזת עיניים.

עורכי הדין הוסיפו כי בכל ארבע העונות של התוכנית, השתמשה ההפקה באלפי אנשים שנפלו "קורבן להונאה".

מנגד, טענה חברת ההפקה כי נבחנו יכולותיהם הקולינריות של המוזמנים לאודישנים, ש"התבקשו לכתוב מתכון לכריך וכי במהלך יום האודישנים נבחנה היכולת של המשתתפים להתבלט ולהופיע בתוכנית הטלוויזיה".

ביום חמישי האחרון קבעה שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, שושנה אלמגור, כי אלפרין לא הצליח להוכיח שאכן הוטעה בנוגע לתוכנו של יום המבחנים. עוד קבעה השופטת כי גם הצהרתו של השף חיים כהן, שבישר למתמודדים כי יכינו סנדוויצ'ים, גם אם נועדה לצילום עבור התוכנית, אינה הטעייה.

לסיכום, כך קבעה השופטת אלמגור, אלפרין לא הוכיח כי האירוע בחיפה לא היה שלב במיון המתמודדים בעונה הרביעית. "אין ספק כי יום זה נועד גם, אך לא רק, לצורך צילומי התוכנית", הוסיפה השופטת שדחתה את הבקשה וחייבה את המבקש לשלם לגיל הפקות את הוצאות המשפט וכן שכר טרחת עורך דין בסך 20,000 שקלים.

עו"ד דן אשכנזי אמר בתגובה לוואלה ברנז'ה כי טרם החליט האם להגיש ערעור בעקבות החלטת בית המשפט המחוזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully