וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשרד לתקשורת דו לשונית: מצד אחד ברית המועצות, מהצד השני - חיפוש מנכ"ל לרשות השנייה

15.10.2015 / 16:25

במקביל לקידום חוק "ברית המועצות", לוואלה ברנז'ה נודע כי בימים אלו מקים מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר ועדת איתור למציאת מנכ"ל קבוע שבראשה הוא יעמוד, כשנה לאחר שניר שוויקי מונה לתפקיד מנכ"ל הרשות בפועל

ניר שוויקי. יח"צ, הרשות השנייה, ענבל מרמרי
יוכל להתמודד. ניר שוויקי/ענבל מרמרי, יח"צ, הרשות השנייה

מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר פתח בהליך למינוי מנכ"ל קבוע לרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו. לוואלה ברנז'ה נודע כי בימים אלו מקים פילבר את ועדת האיתור שבראשה יעמוד.

ועדת האיתור שתכלול מלבד פילבר נציגים משירות המדינה, משרד התרבות, המועצה להשכלה גבוהה וגופים נוספים, תקום במקביל לקידום חוק "ברית המועצת". רק בתחילת השבוע אישרה ועדת השרים להחיל דין רציפות על החוק למיזוג הגופים הרגולטורים שיזם שר התקשורת לשעבר גלעד ארדן, שיעבור לקריאה שנייה ושלישית בכנסת.

ואולם, עד שייאושר החוק לאיחוד הרשות השנייה והמועצה לשידורי כבלים ולווין, הוחלט למנות מנכ"ל קבוע לרשות השנייה, המפקחת על זכייניות ערוץ 2, ערוץ 10 ותחנות הרדיו האזריות. ככל הנראה המינוי יוגבל בזמן עד להקמת הרשות המאוחדת ומי שייבחר לתפקיד יידרש להוביל את המהלך המאוד מורכב, שלא צפוי להתממש בשנה הקרובה.

כיום משמש בתפקיד מנכ"ל הרשות הפועל ניר שוויקי, שנכנס לתפקידו בינואר השנה בעקבות התפטרותו של שי באב"ד שהצטרף למפלגת "כולנו" של משה כחלון. לפני שמונה לתפקיד שימש שיוויקי בשורה של תפקידים תפקידים ברשות, בהם סמנכ"ל כספים וניהול, תפקיד שאותו מילא במשך כשבע שנים. לצדו של שוויקי מובילה את פעילות הרשות היו"ר אוה מדז'יבוז'. שוויקי עצמו יוכל להגיש מועמדות לתפקיד.

במשרד התקשורת סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully