וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המקור": ברוך קרא יגיש לצדו של רביב דרוקר

18.10.2015 / 10:36

הפרשן לענייני משפט בחדשות 10 מצטרף לתוכנית התחקירים לקראת העונה החדשה שתעלה בעונת החורף ותכלול גם את כתבת דה-מרקר שרון שפורר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרס סוקולוב לשנת 2013. ברוך קרא/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכתב והפרשן לענייני משפט בחדשות 10 ברוך קרא, מצטרף אל רביב דרוקר בהגשת תוכנית התחקירים "המקור".

מערוץ 10 נמסר היום כי במסגרת תפקידו החדש ב"המקור" ייקח קרא חלק מרכזי בהכנת תחקירים, תיעוד דוקומנטרי וראיונות, ובמקביל ימשיך לשמש כפרשן המשפטי בחברת החדשות. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, השינויים ב"המקור" שצפויה לעלות בתחילת עונת השידורים בחורף, כוללים מלבד המגיש החדש גם את הצטרפותה של כתבת דה-מרקר, שרון שפורר.

בסך הכל מסקר קראא, אשר קיבל את פרס סוקולוב, את תחום המשפט 15 שנים, מהן 10 שנים בחדשות 10 ו-5 ב"הארץ". מאחוריו שורה של תחקירים וחשיפות, בהם פרשת "סיריל קרן", פרשת "רשות המסים", תיק ליברמן המלא וכן ראיונות הבלעדיים עם המתלוננות העיקריות בתיקי קצב ורמון וחשיפת פרשת ח"כ מאיר שטרית בעת שהתמודד לנשיאות. בנוסף, לפני כשנה עתר קרא יחד עם חדשות 10 לאשר את חשיפת הקלטות שולה זקן.

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10, מסר בעקבות הצטרפותו של קרא: "הדנ"א הבסיסי של ברוך קרא שמורכב מעיתונאות אמיצה ומתחקיר מחולל שינוי הוביל אותו באופן טבעי להגשת תכנית התחקירים הטובה בישראל. שיהיה בהצלחה".

רביב דרוקר: "ברוך קרא הוא עיתונאי נפלא. מגוחך יהיה בכלל שאתחיל למנות את שבחיו ומעלותיו, כל אחד מבין שזה הדבר הכי טבעי שהוא יתחיל להגיש את 'המקור' ואין לי ספק שהוא יהפוך אותנו ליותר מעניינים ויותר חדים".

ברוך קרא: "במשך שנים אני עובד בשיתוף פעולה עם "המקור", ואני שמח מאד על מיסוד יחסינו. רביב דרוקר ורותם שדות, עורכת התוכנית, יצרו במת מופת לעיתונאות אמיתית חסרת פשרות, ואני מודה להם ולגולן, מנכ"ל החברה, על הזכות שנתנו לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully