וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבצע שישי: דריכות בחדשות 2 ובקשת לקראת ערב שבת

3.11.2015 / 13:42

ימי שישי בחודשים האחרונים הגיעו לנתוני צפייה נמוכים במיוחד. כעת, עם חילופי ימי השידור, מתכוונת קשת להילחם עם הקלף החזק שלה כיום על המסך: בית ספר למוסיקה. גם "אולפן שישי" נפגע מהירידה ומתכוון להחזיר את הצופים עם מהדורה מוקדמת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שתי מהדורות. דני קושמרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

זכיינית ערוץ 2 קשת וחדשות 2 מתכוננים בדריכות, מלווה בלא מעט חשש ליום שישי הקרוב. עם חילופי הימים בין הזכייניות תקבל קשת את ערבי שבת המתאפיינים בצפייה נמוכה, שהגיעו לממוצע רייטינג של 12.9% במהלך השנה האחרונה בפריים טיים. מדובר בירידה של 23% ביחס לשנה שקדמה לה, שבה החזיקה קשת בימי שישי.

גם הפרה פריים של ערב שישי היה חלש במהלך השנה האחרונה. ברשת עלו אמנם עם תוכנית האירוח והבישול "טייק אוויי", ששודרה בחודשים האחרונים, אבל היא ירדה מוקדם מצפוי, לא לפני שספגה קנסות בסך של רבע מיליון שקלים בעקבות הפרות של פרסום אסור. בסך הכל בין השעה שש לשבע בערב עמד הפריים טיים בשנה אחרונה על 5.1% - ירידה של 29% ביחס לשנה שלפניה. בין השעה שבע לשמונה הגיע ממוצע הרייטינג ל-7% לעומת 8.7% במהלך 2014.

ברשת אמנם ניסו להעיר את ערבי שישי עם "הכל הולך" והשעשועון החדש של אברי גלעד "שוברי קופות", אולם לא פעם הסתפקו בשידורים חוזרים. השבוע מתכננים בקשת להסתער על ערב שבת עם הריאליטי "בית ספר למוסיקה" שהגיע בתוכנית האחרונה ששודרה ביום שלישי שעבר ל-24.8%. בפרה פריים תנסה להחזיר קשת את הצופים באמצעות תוכנית האופנה "מהפך" שתחזור בגרסה מחודשת בהגשת יעל בר זוהר וסנדרה רינגלר ולפניה עם התוכנית של "פאולה וליאון" שתעבור משעות הבוקר לשעות אחר הצהריים.

מי שנפגע מהירידה בהיקף הצפייה היא מהדורת "אולפן שישי". המהדורה שממוצע הרייטינג שלה עומד על 14.9%, ספגה ירידה של 9% מחודש נובמבר 2014 ועד אוקטובר האחרון. ממול, "שישי עם טלי מורנו ואלון בן דוד" של חדשות 10, התחזקה מעט עם ממוצע של 6.3% לעומת 5.8% ב-11 החודשים שבהם שידרה קשת בימי שישי. ואילו "יומן" בערוץ 1, נחלשה בשנה האחרונה עם נתון של 4.9% לעומת 5.5% בשנה שקדמה לה.

גם בחדשות 2 מתכוונים להסתער על הקהל המנומנם של ערב שבת. בחדשות 2 יעלו מהדורת חדשות בת חצי שעה לסיכום השבוע בהגשת דני קושמרו עד השעה שמונה ולאחריה תשודר מהדורת "אולפן שישי", גם היא בהנחיית דני קושמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully