וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ידיעות אחרונות": מו"מ על הסכם קיבוצי

15.11.2015 / 11:58

בהודעה ששלח ועד העיתונאים לעובדי הקבוצה בעקבות המעבר לראשון לציון בעוד כחודשיים, נמסר כי החל גיבוש ההסכם הקיבוצי עם ההנהלה לקראת יישום הפעימה השנייה בהליך הפרישה מרצון. במסגרת הפעימה השנייה יקוצצו 40 עובדים נוספים

בית ידיעות אחרונות. נמרוד סונדרס
מי יממן את ההסעות לראשון לציון? בית ידיעות אחרונות/נמרוד סונדרס

הנהלת "ידיעות אחרונות" ונציגי העובדים מתקיים בימים אלו מו"מ מואץ במטרה לגבש הסכם קיבוצי, לקראת יישום הפעימה השנייה בתוכנית הקיצוצים עם המעבר לראשון לציון – כך עולה מהודעה שנשלחה היום (ראשון) אל עובדי הקבוצה.

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה המעבר לראשון לציון נקבע לחודש ינואר הקרוב. עם המעבר יחל יישום הפעימה השנייה בתוכנית הפרישה מרצון, שבמסגרתה יקוצצו מקבוצת ידיעות אחרונות 40 עובדים נוספים. בסך הכל בתום התהליך שהחל לפני כארבעה חודשים, יקוצצו 60 משרות. בימים אלו, לקראת הפעימה השנייה, שמותנית בחתימה על הסכם קיבוצי, מתנהל מו"מ בין נציגי העובדים להנהלה.

מההודעה ששלח הוועד השייך לארגון העיתונאים, אל עובדי הקבוצה עולה כי הפעימה השנייה בתוכנית הפרישה מרצון תצא לדרך בעוד כחודשיים. עוד צוין בהודעה כי ההסכם שמתגבש עם ההנהלה "אמור להסדיר את מכלול יחסי העבודה ותנאי העבודה של העיתונאים בידיעות, כלכליסט, לאשה ו-XNET. הדרך עוד ארוכה ונעדכן כאשר ההסכם יתחיל לקבל צורה. במקביל, אנחנו מנהלים שיחות עם ההנהלה על תנאי העבודה כתוצאה מהמעבר לראשון וכבר העברנו לנציגי ההנהלה כמה שאלות להתייחסות". משיחות עם עובדים נודע לוואלה ברנז'ה כי עיקר השאלות נוגעות לחלקה של ההנהלה במימון הנסיעות ובדאגה להסעות עובדים לראשון לציון.

כמו כן ציין הוועד כי עובדים שיפרשו יקבלו בנוסף גם את השלמת פיצויי הפיטורים וגם מענק פרישה שגובהו תלוי בוותק ובגיל.

תגובת הוועד וארגון העיתונאים לא התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully