וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תישאר בבית, בן

22.11.2015 / 14:27

מנכ"ל חדשות 10 פנה לעיתונאי "מעריב" המשמש כפרשן קבוע במהדורת "שישי", ביקש ממנו להשאיר מאחור את היריבות המרה עם איילה חסון ולא לפרוש מעמדת הפרשן. עוד ב"שישי": העיתונאי איתי ורד שפרש מרשות השידור מצטרף למהדורה

בן כספית. ששון תירם
טרם החליט. בן כספית/ששון תירם

מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז פנה לעיתונאי בן כספית וביקש ממנו להמשיך לשמש כפרשן במהדורת "שישי", על אף הסכסוך הארוך והמר עם איילה חסון שתגיש את המהדורה.

בין חסון לכספית שוררת איבה הדדית על רקע פרשת אשכנזי, לאחר שחסון צידדה בעמדתו של אהוד ברק וכספית בעמדתו של גבי אשכנזי. המחלוקת בין השניים הגיעה לחילופי האשמות והתקפות אישיות קשות. לפני כחצי שנה הם שוב התעמתו, הפעם על רקע דברים שכתב כספית על חסון בטורו במעריב.

לאחר ההודעה על מעברה של חסון לחדשות 10, עלתה השאלה האם כספית, המשמש כפרשן קבוע בפאנל המהדורה בשנתיים וחצי האחרונות, יישאר לצדה של המגישה. כספית טרם הכריע, אולם בינתיים מנסה יוכפז להשאיר את כספית במהדורה ולנסות ולגרום לשניים להשאיר את היריבות מאחור ולהופיע יחד על המסך. כספית סירב להגיב.

עוד מסימני המעבר של חסון לחדשות 10: העיתונאי איתי ורד שפרש מרשות השידור יצטרף לצוות "שישי". מחברת החדשות נמסר כי ורד יביים ויערוך כתבות דוקומנטריות במהדורה המתחדשת, וייקח חלק גם בפרויקטים נוספים בחדשות 10 ובמהדורה המרכזית.

ורד, בן 43, שהצטרף לפני כעשור לערוץ הראשון, שימש בארבע השנים האחרונות ככתב התוכנית "יומן". בעקבות הצטרפותו לחדשות 10, מסר ורד: "אני שמח להצטרף לחדשות 10 ולהיות חלק ממערכת שחדשנות ויצירתיות הן הדגלים שלה. אני מודה לערוץ 1 על תקופה יפה ומרתקת".

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10: "שמח מאוד על הצטרפותו של איתי לצוות הדוקומנטריסטים של 'שישי', ומשוכנע שיכולותיו העיתונאיות והדוקומנטריות המצויינות יבואו לידי ביטוי בתוכנית החדשה. שיהיה בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully