וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמט חדש בערוץ 2: המרוץ לריאליטי

זכיינית ערוץ 2 קשת החלה לעבוד על גרסה משלה לפורמט ריאליטי המשלב בין תוכנית בישול ל"המרוץ למיליון". במקביל, רשת עובדת אף היא על פורמט כמעט זהה של אנדמול. קרב "הישרדות" ו"אמזונס" בשידור חוזר?

אילוסטרציה. ShutterStock
רשת VS קשת, עוד סיבוב/ShutterStock

קרב נוסף בין זכייניות ערוץ 2 רשת וקשת, הפעם סביב שתי תכניות בישול דומות המוגדרות בתעשייה כ"מאסטר שף פוגשת את המרוץ למיליון".

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, קשת בשיתוף עם חברת ההפקות אבוט-המאירי החלה בפיתוח מגה ריאליטי שיכלול תחרות בישול בתנאי שטח. בקשת עובדים על פיתוח הפורמט בחודשים האחרונים, והחלו בליהוק המשתתפים. בשלב זה מסתמן כי רהב לסטינגזון תשמש כעורכת ראשית של התוכנית. המלהק מורן מרציאנו רמז בדף הפייסבוק שלו על אופי התוכנית: "מי רוצה לבוא לבשל בפרוייקט החדש והסופר שווה שאני מלהק? אם אתם אוהבים לבשל ואוהבים את הארץ, זו התוכנית שלכם. לראשונה בפריים טיים ערוץ 2, תוכנית בישול זוגית שיוצאת אל השטח למסע קולינרי בכל רחבי ישראל. אני מחפש זוגות מכל סוג קשר שהוא (אבא ובת, סבתא ונכדה, בני זוג, שכנים) שנושמים ואוהבים אוכל. זו ההזדמנות שלכם לצאת לחוויה של פעם בחיים".

במהלך העבודה על הפיתוח בקשת, במטרה לשלב את הריאליטי בלוח השידורים של החורף הבא, רכשו ברשת לפני כמה חודשים פורמט דומה, "COOKS ON WHEELS", שפיתחה חברת ההפקות אנדמול, המחזיקה ב-33% ממניות רשת. את הריאליטי שיציג בישול על גלגלים יפיק עבור רשת אלעד קופרמן, ש-51% מחברת ההפקות שלו נרכשה על ידי הענקית אנדמול. לימור פראג ברודנו מונתה כעורכת הראשית והחלה היום (ראשון) בעבודתה על התוכנית. בגרסת רשת ייצאו שבעה זוגות מתחרים בשיירת משאיות ויתמודדו עם אתגרי בישול בתנאי שטח ובמטבחים הניידים. אלו שיעמדו באתגר ימשיכו הלאה במסע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפורמט "COOKS ON WHEELS" המקורי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכך יוצאות הזכייניות לסיבוב נוסף של מלחמה. מלבד תוכניות הריאליטי והבישול הכמעט זהות, עבדו ברשת וקשת במרץ על המגה ריאליטי כמעט זהה: "הישרדות" של רשת ו"אמזונס" של קשת. בסופו של דבר רק בשל התערבות יו"ר מועצת הרשות השנייה אוה מדז'יבוז', החליטו בקשת לדחות את מועד עליית התוכנית. גם סדרות הדרמה "המדרשה" של רשת עלתה במקביל לדרמה "כפולים" של קשת, ושתיהן נוגעות לעולם הריגול. "הכוכב הבא" של קשת מתמודדת מול "דה וייס" ו"אקס פקטור" של רשת.

"רשת סתם מתחרים על שטות", אומר גורם בתעשייה, "מילא נלחמו על הישרדות, זה תוכנית דגל או משהו, פה זה לקחת שעשועון שהוא סתם. וזה אחרי שקשת עובדים על זה כבר הרבה זמן. רשת עושים את זה סתם בשביל לשים רגליים לקשת. זה סתם להרוס אחד לשני, אין בזה שום היגיון. זה מעצבן שזה את הדברים האלה. זה פוגע במערכות עצמם, כי רבים על אותו ליהוק, גם אם שינו את הפורמט מחפשים את אותם אנשים, מחפשים פחות או יותר את אותם לוקיישנים. זה פוגע בשתי המערכות. עכשיו סתם נלחמים מי ילהק קודם, יצלם קודם. בסופו של דבר כולם מפסידים מזה, במיוחד הצופים מפסידים. מה ייצא להם שבאותו ערוץ יש 4 פעמים בשבוע את אותה תוכנית?".
מקשת ורשת לא נמסרו תגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully