וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליף לאיילה חסון: יורם כהן ישמש כמנהל חטיבת החדשות בערוץ 1

23.11.2015 / 11:33

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, כהן, ששימש בעבר כמנהל חטיבת החדשות בערוץ 1 פעמיים ופרש מתפקידו ב-2011, יחליף את חסון שעברה לערוץ 10. בשלב זה טרם הוחלט מי יחליף את חסון גם בהגשת "יומן"

יורם כהן אריה שקד. נמרוד סונדרס
יורם כהן אריה שקד/נמרוד סונדרס

יורם כהן מונה לשמש מנהל חטיבת החדשות (בפועל) של הערוץ הראשון ויחליף את איילה חסון אשר עזבה בשבוע שעבר את הערוץ לטובת הגשת "שישי" של ערוץ 10, זאת כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה. כהן שימש בעבר פעמיים בתפקיד מנהל חטיבת החדשות עד עזיבתו ב-2011 מסיבות אישיות. בשנים האחרונות הוא שימש ככתב שטחים, וערך בין היתר את "מבט". בשלב זה טרם הוחלט מי יחליף את חסון בהגשת "יומן".

בשבוע שעבר הודיעה חסון על החלטתה לעזוב אחרי 23 שנים את רשות השידור במהלך שהפתיע רבים במסדרונותיה. "אם היא עוזבת אז מה נשאר? עם מי נשארנו? לא ברור לנו לאן הכל הולך", אמר אז לוואלה ברנז'ה עובד ברשות. עובדת אחרת הוסיפה: "היא אמרה לעובדים שהיא תדאג להם במעבר לתאגיד החדש, שהיא תילחם עבורם, אבל היא עשתה את השיקולים שלה".

יורם כהן אמר היום: "אני מודה על האמון שניתן לי, ומגיע לתפקיד, אותו מילאתי כבר בעבר, מתוך תחושת שליחות ומחויבות לשידור הציבורי, במיוחד בעת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully