וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכה נוספת לטיפנברון: דסק הכלכלה של ynet - תחת "ממון"

25.11.2015 / 17:15

לוואלה ברנז'ה נודע כי לאחר שמונה לעורך העל של אתר ynet, מחזק עורך "ידיעות אחרונות" רון ירון את שליטתו, ומכפיף את דסק הכלכלה של האתר על תכניו למערכת מוסף "ממון"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקרוב: סבר פלוצקר. ynet/מערכת וואלה!, צילום מסך

במהלך ינואר צפוייה קבוצת "ידיעות אחרונות", על כל זרועותיה לעבור לראשון לציון. בינתיים, רון ירון, עורך המהדורה המודפסת שמונה לעורך האחראי של אתר הבית ynet, מקדם את המיזוג בין הגופים. לוואלה ברנז'ה נודע כי ערוץ הכלכלה באתר יעבור לשליטת המוסף הכלכלי "ממון" בעריכת עידן מוטולה. המשמעות: פירוק דסק הכלכלה באתר והעלאת התכנים של המוסף הכלכלי למהדורה אינטרנטית.

לפני כחמישה חודשים מונה ירון לעורך האחראי גם על האתר. עם מינויו של ירון התחזק שיתוף הפעולה בין המהדורה המודפסת לבין האתר שאותו עורך ערן טיפנברון. בחודשים האחרונים כתבות מובילות במהדורה המודפסת זוכות לקידום וחשיפה באתר. כעת הוחלט על צעד דרסטי: פירוק דסק הכלכלה והעלאת המוסף "ממון" בגרסה דיגיטלית.

את המוסף הכלכלי של "ידיעות אחרונות" היה מי שמיהר להספיד עם הקמת העיתון "כלכליסט" מבית ידיעות אחרונות. אלא שכעת יזכו ממון והכותבים הבולטים, בהם סבר פלוצקר ושושנה חן גם לחשיפה ברחבי הרשת. בשלב זה טרם הוחלט האם לשנות את שמו של ערוץ הכלכלה לשמו של המוסף. יצוין כי רק לאחרונה נפרדה עורכת הערוץ אילת צור מתפקידה.

לא התקבלה תגובת ידיעות אחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully