וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה: לדון בתנאי הרישיון של ערוץ 20

15.12.2015 / 9:43

(עדכון) פרשת הערוץ נגד הנשיא ריבלין: חברת מועצת הכבלים והלוויין דורשת לקיים דיון דחוף ולבדוק האם הערוץ לא חרג מתנאי רישיונו. מנגד, הטאלנט של הערוץ אראל סג"ל סוגר חשבון עם המבקרים ותוקף חזרה

ספק 500

(עדכון: 11:45)

את התוכנית "הפטריוטים" בערוץ 20 פתח אמש (שני) אראל סג"ל כשעל פיו נייר דבק, ופתח במתקפה בעקבות הסערה התקשורתית סביב הקמפיין שניהל הערוץ נגד נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין.

כפי שפורסם אתמול בוואלה ברנז'ה, בערוץ 20 פתחו בקמפיין בפייסבוק שכלל גם השמצות והכפשות נגד הנשיא ריבלין, משום שלקח חלק בוועידת "הארץ" לצד אנשי ארגון שוברים שתיקה. בעקבות הפרסום הותקף ערוץ מורשת, בין היתר על ידי אלדד יניב וח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג.

בערוץ החליטו להגיב לביקורת התקשורתית והציבורית באמצעות הטאלנט אראל סג"ל, שפתח את תוכניתו במתקפת נגד: "אוי ואבוי, אתמול העזנו לבקר את נשיאנו האהוב, הצודק מכל אדם ראובן (רובי) ריבלין, ועל הדרך הערנו את מזועזעי כל העולם, אחד מהם הוא ידידי אלדד יניב".

לאחר מכן הזכיר סג"ל את הדברים הקשים שאמר יניב נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת הדברים שאמר ח"כ הרצוג נגד המתנחלים וסיכם: "חופש הביטוי הוא נשמת אפה של הדמוקרטיה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם המועצה תתערב? ד"ר יפעת בן-חי שגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הערוץ קיבל רישיון לא על מנת להסית בצורה בוטה"

אתמול נמסר לוואלה ברנז'ה ממועצת הכבלים והלוויין המפקחת על הערוץ כי "המועצה אינה מפקחת על פעילות הרשת של גופי השידור".

ואולם, בעקבות הפרסום פנתה חברת המועצה אורלי יחזקאל ליו"ר המועצה ד"ר יפעת בן חי-שגב בדרישה לדון בתנאי רישיונו של הערוץ. "יש לראות בחומרה רבה את מעשיו של ערוץ 20 והעומדים בראשו, אשר ניצלו פלטפורמה תקשורתית במטרה להסית כגנד נשיא המדינה, רובי רבלין ולהתיר את דמו.
מדובר במעשה חמור ביותר ולנו כחברי מועצה אסור לעבור לסדר היום", ציינה יחזקאלי.

"ערוץ 20 קיבל רישיון במטרה לקיים שידורי מורשת ולא על מנת להסית בצורה בוטה וגסה כנגד נשיא מדינת ישראל מכהן", המשיכה יחזקאלי, "לדעתי יש צורך לקיים דיון דחוף בנושא ולבדוק אם יש אפשרות חוקית לנצל את סמכות המועצה ולקנוס אותם על הפרת תנאי רשיון או כל דבר אחר שימצא לנכון. אם נאפשר לנושא זה לעבור לסדר היום מבלי שנשמיע את קולנו מחר יקומו גופי תקשורת נוספים ויסיתו נגד מנהגים נוספים. מדינת ישראל חוותה זעזוע עמוק בעבר ברצח של ראש ממשלה ולנו כנאמני ציבור אסור לעבור לסדר היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully