וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומייגד: הפרק על פורנוגרפיה ישודר בערוץ הילדים

28.12.2015 / 16:52

הסערה סביב "המתבגרים": ביהמ"ש המחוזי בתל אביב ביטל את צו המניעה נגד שידור הפרק שעוסק בפורנוגרפיה ומיועד לשידור בערוץ הילדים, לאחר שנבדק ואושר על ידי מועצת הכבלים והלוויין

המתבגרים. צילום מסך
חוזרים לשידור. "המתבגרים"/צילום מסך

בית המשפט המחוזי בתל אביב ביטל היום (שני) את צו המניעה נגד שידור הפרק בסדרה "מתבגרים" העוסק בהחפצת נשים ונזקי הפורנוגרפיה.

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, לפני כשבוע וחצי נעתר בית המשפט לבקשת המכון לטובת הילד והוציא צו מניעה סמוך לשידור הפרק בשעה 20:30, שבה שובץ. בערוץ הילדים ניסו לבטל את הצו בטענה כי "הסדרה עוסקת בנושאים חשובים, רגישים ובוערים שמטרידים את בני הנוער והמתבגרים".

כמו כן, טענו בערוץ כי "מדובר בפרויקט שנעשה בהתאם לתוכנית הלימודים של משרד החינוך והוא אף קיבל את ברכתה של מועצת הכבלים והלוויין המפקחת על תכני הערוץ".

היום ביטלה השופטת צילה צפת את צו, בנימוק כי הסדרה נבחנה ואושרה על ידי מועצת הכבלים והלוויין. "השגה על החלטה זו של המועצה לשידורי כבלים והלויין אינה בסמכותו של בית המשפט לעניינים מנהליים", קבעה השופטת.

מערוץ הילדים נמסר בתגובה: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט לביטול צו המניעה שניתן בהעדר סמכות. ערוץ הילדים ימשיך להיאבק על זכותם של ילדי ישראל לקבל תוכן איכותי מבוקר ונחוץ העוסק גם בנושאים רגישים אך הכרחיים ובוערים. בעידן בו הילדים חשופים מגיל כה צעיר לתכנים רבים ומסוכנים ברשת ואינם גדלים בסביבה סטרילית כפי שהיינו חולמים, ישנה חשיבות אמיתית לתיווך הנושאים שמעסיקים אותם באחריות ובמטרה לתת בידיהם כלים לזהות ולהתמודד עם הסכנות העומדות בפניהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully