וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב ברגע האחרון: ערוץ 10 הגיש לוח שידורים מתוקן - יאושר במשאל טלפוני

31.12.2015 / 16:46

רגע לפני סוף השנה הגיש הערוץ את לוח השידורים, הפעם ללא הארכת מהדורת החדשות שטרם אושרה במועצת הרשות השנייה. את הלוח צפויה ועדת הטלוויזיה לאשר עד חצות, רגע לפני כניסת השנה החדשה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיין ממתינים להכרעה בנוגע למהדורה המרכזית. ערוץ 10/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם לאחר קבלת הרישיון לשידורים ל-15 שנים ממשיך ערוץ 10 לספק דרמות. לפני כשבוע, רגע לפני סוף שנת 2015, הוגש לוועדת הטלוויזיה ברשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, לוח השידורים המתוקן. על מנת לעמוד בזמנים עוד לפני כניסת שנת 2016, יאושר הלוח עוד הערב (חמישי), באמצעות משאל טלפוני בין חברי הוועדה בראשות דורלי אלמגור.

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, לפני עשרה ימים דחתה ועדת הטלוויזיה את לוח השידורים של הערוץ, משום שכלל את הארכת מהדורת החדשות ב-20 דקות, עוד לפני שהתקבלה החלטה בנושא. בוועדה הבהירו לערוץ כי יש להגיש לוח שידורים מתוקן, לא יאוחר משלושה ימים, שבו המהדורה המרכזית מתחילה בשעה 20:00 ומסתיימת ב-21:00.

לאחר אישור לוח השידורים תדון מועצת הרשות השנייה בשאלת אורכה של מהדורת החדשות המרכזית. את הבקשה להארכת המהדורה הגישה חברת חדשות 10 לפני כארבעה חודשים, ולפני יותר משבועיים הופיע מנכ"ל חברת החדשות גולן יוכפז בפני מועצת הרשות השנייה שדנה בנושא. אולם לבקשת יוכפז דחתה יו"ר הרשות אוה מדיז'בוז' ב-30 יום את קבלת ההחלטה, על מנת שגם מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי יוכל להופיע בפני המועצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully