וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20: מורשת של קמפיינים

3.1.2016 / 9:20

בערוץ 20 התפנו לקמפיין חדש, הפעם נגד חברת חדשות 2 בטענה שהיא שמאלנית מדי. גורם בחדשות 2: "אנשי ערוץ 20 לא אוהבים את ישראל יותר מרוני דניאל, אמנון אברמוביץ ועמית סגל"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התקשורת שמאלנית./מערכת וואלה!, צילום מסך
גורם בחדשות 2: "עצוב מאוד שבשל אינטרס עיסקי בוחר ערוץ טלויזיה והעיתונאים המכובדים שעובדים בו להסית נגד עיתונאים אחרים. אנשי ערוץ 20 לא אוהבים את ישראל יותר מרוני דניאל אמנון אברמוביץ ועמית סגל"

לאחר הסערה שעורר בעקבות הקמפיין נגד נשיא המדינה, ערוץ 20 מתפנה לחזית חדשה שנפתחה בסוף השבוע נגד חדשות 2.

על רקע הכוונה של ערוץ מורשת לשלב משדרי אקטואליה וחדשות, פורסם בדף הפייסבוק של הערוץ פוסט שהאשים את אנשי חדשות 2 בכך שהם מחמירים עם מבצעי הטרור היהודי לעומת מבצע פיגוע הירי בתל אביב יום שישי.

"מצאו את ההבדלים", כתבו בערוץ 20, "כותרות חדשות 2 לשני הפשעים הנתעבים, האחד בכפר דומא והשני בלב תל אביב. בדומא יש 'נרצחים', בתל אביב הם פשוט 'הרוגים'. בדומא מבצעי הפיגוע הם 'מרצחים', בתל אביב מבצע הפיגוע הוא רק 'היורה'. לנו נמאס מזה. כבר שני עשורים שנמאס לנו מזה. אם גם לכם נמאס ואתם בעד שערוץ 20 יקבל אישור לשידורי חדשות מאוזנים, הוגנים, בעד עם ישראל ולא נגדו, אנא תנו לייק ושתפו. אנחנו כאן בשבילכם".

גם הטאלנט של הערוץ שרון גל, שמגיש תוכנית כלכלית יומית, הסתגייס לטובת הקמפיין החדש, ופרסם בדף הפייסבוק שלו תמונה מחדשות 2 שבה דווח על "שני הרוגים בירי במרכז תל אביב", וכתב: "נרצחים - לא הרוגים, פיגוע - לא סתם ירי ולא אירוע. אני מקווה שנזכה להקים בערוץ 20 חברת חדשות ישראלית שלא תאמץ ניסוחים של רשתות זרות".

בחדשות 2 בחרו שלא להגיב לדברים, אולם גורם בחברה אמר הבוקר לוואלה ברנז'ה כי "עצוב מאוד שבשל אינטרס עיסקי בוחר ערוץ טלויזיה והעיתונאים המכובדים שעובדים בו להסית נגד עיתונאים אחרים. אנשי ערוץ 20 לא אוהבים את ישראל יותר מרוני דניאל, אמנון אברמוביץ ועמית סגל". בערוץ 20 מסרו בתגובה: "אנחנו לא מנהלים שום קמפיין, מדובר בביקורת נקודתית, עניינית ולגיטימית".

יצויין כי בימים אלו מונחת על שולחן מועצת שידורי הכבלים והלוויין בקשת הערוץ לשלב משדרי חדשות ואקטואליה. בערוץ אף עברו לשדר מאולפני מימד לצורך הקמת חברת חדשות עצמאית. אלא שבינתיים, בהעדר אישור, ספג הערוץ שני קנסות כבדים בסכום של כ-250 אלף שקלים בעקבות שילוב משדרי אקטואליה.

ואולם, למרות שטרם קיבל אישור לעסוק באקטואליה, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, לפני כשלושה שבועות עורר הערוץ סערה בעקבות הקמפיין נגד נשיא המדינה ראובן ריבלין, בעקבות השתתפותו בוועידת עיתון הארץ לצד ארגון שוברים שתיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully