וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילויים חדשים, מקורות ישנים

5.1.2016 / 14:09

היום פרסם חיים לוינסון את הפרטים שהביאו ללכידת הנאשם ברצח בני משפחת דוואבשה. אלא שאותם הפרטים ממש פורסמו אתמול ב"ידיעות אחרונות". ובגזרת החדשות: החשיפה של גיא פלג פורסמה, מתברר, לפני שנה. מלאכתה של וואלה ברנז'ה נעשית בידי אחרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גילויים חדשים. "ידיעות אחרונות"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד גילויים, פחות חדשים. "הארץ"/מערכת וואלה!, צילום מסך
לוינסון: "אלישע בן קימון הוא עיתונאי מעולה ולכבוד הוא לי להיאחז בשולי אדרתו. בכל זאת חשבתי שנכון להביא לקוראי את התדרוך של המשטרה, אבל מכיוון שלא הייתי מוכן לשלם את המחיר של כתבת הליקוק שהוא עשה, נאלצתי לדווח לקוראי מעט באיחור ואיתם הסליחה"

לעומת השתיקה המאפיינת את המשטרה סביב המצוד אחר המחבל נשאת מלחם, לאחר פיענוח הפיגוע בכפר דומא היה מי שדברר בהרחבה פרטים מתוך השיחזור והחקירה והיה גם מי ששיחזר את השחזור.

בידיעות אחרונות פורסמו אתמול (שני) פרטים מתוך החקירה בכתבה של אלישע בן-קימון. תחת הכותרת "שלב אחר שלב: כך פוענח הרצח בדומא", הביא בן קימון גילויים חדשים. יממה לאחר מכן אותם הגילויים הופיעו בידיעה של חיים לוינסון שפורסמה היום ב"הארץ".

גם בן-קימון וגם לוינסון מציינים כי עמירם בן אוליאל שהואשם ברצח שלושת בני משפחת דוואבשה מסר פרטים מוכמנים רבים שהביאו לפיענוח. כך למשל, הפרסום כי בן אוליאל ידע לומר כי בקבוק התבערה שהשליך אל בית משפחת דוואבשה היה בקבוק בירה ירוק. אותו בקבוק ירוק, ובעיקר שברי הזכוכית שלו הופיעו יום קודם בידיעות אחרונות. וכך גם הפרטים על מבנה החלונות ומיקום המכונית של בני המשפחה.

לוינסון הזכיר גם את טביעת הנעל של בן אוליאל שנמצאה בשדות דומא. את הפרט המוכמן הזה, שפרסם לוינסון, כמו גם המעידה תוך כדי בריחה שבה הבחינו עדי ראייה, הזכיר יום קודם בן קימון.

לוינסון, גילויים חדשים?

"אלישע בן קימון הוא עיתונאי מעולה ולכבוד הוא לי להיאחז בשולי אדרתו. בכל זאת חשבתי שנכון להביא לקוראי את התדרוך של המשטרה, אבל מכיוון שלא הייתי מוכן לשלם את המחיר של כתבת הליקוק שהוא עשה, נאלצתי לדווח לקוראי מעט באיחור ואיתם הסליחה".

גיא פלג. ברני ארדוב
"תום לב". גיא פלג/ברני ארדוב

ובעניין הקרב על הקרדיטים, בחזית החמה של חדשות 2 ו-10, דיווח אתמול הכתב לענייני משפט גיא פלג במהדורה המרכזית על המכתב ששלח אורי מסר לפרקליטות המדינה שבו דרש להוציא את שמו מהכרעת הדין בפרשת הולילנד. פלג ציין שהמכתב נשלח לפני יותר משנה, אולם הוצג כמי שחושף אותו לראשונה. אלא שאותו מכתב בדיוק, חשף לפני יותר משנה, באוקטובר 2014, הכתב לענייני משפט של חדשות 10, ברוך קרא.

פלג, תרצה להגיב?

"מדובר בטעות שנעשתה כמובן בתום לב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully