וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 לרשות השנייה: גרייס - לצורך בניית לוח שידורים

12.1.2016 / 13:20

הרשות השנייה אישרה לפני פחות משבועיים את לוח השידורים המתוקן של ערוץ 10, שאינו כולל את הארכת המהדורה. בעקבות ההחלטה לקצר את מהדורת החדשות, פנה היום מנכ"ל הערוץ לרשות בבקשה לקבל דחייה לצורך שינויו

יוסי ורשבסקי. צילום: גיא קרן,
בדרך לבג"ץ. יוסי ורשבסקי/צילום: גיא קרן

בערוץ 10 לא נערכו לקיצור מהדורת החדשות. היום (שלישי) פנה מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי ליו"ר מועצת הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו אוה מדז'בוז' ולמנכ"ל הרשות בפועל ניר שוויקי וביקש לקבל הארכה של 75 ימים עד לביצוע החלטת הרשות לפיה יש לקצר את מהדורת החדשות לשעה בלבד.

פנייתו של ורשבסקי נעשתה לאחר שאתמול נדחתה בקשת הערוץ לשדר מהדורת חדשות בת שעה ו-20 דקות. בערוץ הודיעו כי ייפנו לבג"ץ ובמקביל פנה ורשבסקי לרשות השנייה במכתב שבו הבהיר כי לא ניתן לקצר את המהדורה באופן מיידי.

"קבילנו בהפתעה ובאכזבה את ההודעה על החלטת המועצה לקצר את המהדורת החדשות", כתב ורשבסקי, "לעמדתנו, מדובר בהחלטה בלתי סבירה בעליל, המהווה התערבות בתכני המהדורה ואשר פוגעת בין היתר, בחופש הביטוי ובחופש העיתונות של הערוץ ושל חברת החדשות, כמו גם בזכותו של הציבור לקבל מידע בנושאים חיוניים".

בהמשך טען ורשבסקי כי ההחלטה אינה ברת יישום בטווח הזמן המיידי "שכן יישומה מצריך את שינויו של לוח השידורים של הערוץ, ומחייב היערכות נרחבת של כלל הגורמים בערוץ ובחברת החדשות".

יצויין, כי כשבוע לפני סוף שנת 2015 הגיש ערוץ 10 לוח שידורים מתוקן לוועדת הטלוויזיה ברשות השנייה, שאושר באמצעות משאל טלפוני בין חברי הוועדה. כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה הלוח המתוקן הוגש לאחר שוועדת הטלוויזיה דחתה את לוח השידורים של הערוץ, משום שכלל את הארכת מהדורת החדשות ב-20 דקות, עוד לפני שהתקבלה החלטה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully