וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי ג.ג. איימו בהשבתת "האח הגדול" - ההפקה שילמה משכורותיהם

19.1.2016 / 16:46

הבעיות באולפני גלובוס גרופ מחריפות: לוואלה ברנז'ה נודע כי אנדמול שילמה את שכרם של כ-9 אנשי צוות זאת לאחר שבאולפנים לא העבירו את שכרם במהלך שידור התוכנית בערוץ 2

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
עובדים סיפרו לוואלה ברנז'ה כי מלבד השכר ששולם על ידי חברת ההפקה, לא הופרשו להם בחודשים האחרונים כספים עבור קרן פנסיה, בוטל הסבסוד עבור הארוחות וגם שירותי הניקיון בוטלו

חברת אנדמול המפיקה את הריאליטי "האח הגדול" שילמה לעובדי אולפני ג.ג. גלובוס גרופ כדי להבטיח את המשך צילומי תוכנית הריאליטי. לוואלה ברנז'ה נודע כי חברת ההפקות שילמה את שכרם של כ-9 אנשי צוות, העומד בסכום כולל של יותר מ-80 אלף שקלים, לאחר שבאולפנים לא העבירו את שכרם. מדובר בחשמלאים, תאורנים, טכנאים ואנשי סאונד, המפעילים את האולפן במהלך שידור התוכנית בערוץ 2.

הקשיים באולפנים החריפו, כך מתברר, בחודשים האחרונים. לפני יותר מחצי שנה איימו עובדי ההפקה להשבית את צילומי גמר "משחקי השף" של רשת בערוץ 2 לאחר שלא קיבלו שכר. עידן אור, מי ששימש כמנכ"ל אקט, וייצג את העובדים סיפר באותו הזמן כי מזה חודשים האולפנים אינם משלמים באופן עקבי לצלמים, עובדי הבמה וצוות ההפקה וכי לפחות בפעמיים איימו באקט להשבית צילומים. בתוך כך, לוואלה ברנז'ה נודע כי כעת את שכרם של הפרילאנסרים משלמות חברות ההפקה עצמן, כמו הפקת "הכוכב הבא".

אלא שגם עובדי האולפנים טוענים להלנת שכר. עובדים סיפרו לוואלה ברנז'ה כי מלבד השכר ששולם על ידי חברת ההפקה, לא הופרשו להם בחודשים האחרונים כספים עבור קרן פנסיה, בוטל הסבסוד עבור הארוחות וגם שירותי הניקיון בוטלו. העובדים סיפרו כי גם תלושי השכר שקיבלו באיחור, לא הופקו על ידי חברה חיצונית, ככל הנראה לאחר שסיימה את ההתקשרות עם האולפן.

עובדים נוספים הוסיפו כי אינם יודעים למי לפנות וכי אינם מקבלים מענה מהנהלת האולפן, בפרט לאחר שהמנכ"ל יובל מטרי עזב את תפקידו. "אנחנו בסך הכל רוצים לקבל את מה שמגיע לנו וללכת הביתה, כל יום אנחנו מקבלים מכה אחרת על הראש ויש לנו חששות מאוד כבדים ואין לנו למי לפנות".

למרות הניסיונות לא התקבלה תגובה מאולפני ג.ג. בחברת אנדמול בחרו שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully