וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיצור התוכנית נחת על ברקאי בהפתעה. שוקל לפרוש מתפקידו"

10.2.2016 / 13:33

(עדכון) בסביבתו של רזי ברקאי תוקפים: הוא שוקל לעזוב את התחנה. עיתוי החלטתו של ירון דקל לצרף את אראל סג"ל ולקצר את התוכנית "מה בוער" אינה מקרית, דווקא בשבוע שעמד במתקפות בעקבות דבריו

רזי ברקאי.
הועלתה אפשרות להגשה זוגית. רזי ברקאי

(עדכון: 19:15)

איש התקשורת אראל סג"ל מצטרף לתחנת גלי צה"ל בה ישתלב במערך תוכניות הבוקר החל מהחודש הבא. מדובר בשינוי ראשון של ראש מחלקת החדשות של גל"צ אבי ברזילי שנכנס לתפקידו לאחרונה.

סג"ל עתיד לקבל תוכנית של שעה כאשר המתכונת טרם נסגרה סופית, אולם ההערכה היא כי זו תישען על חשבון שעה אחת של "מה בוער" בהגשת רזי ברקאי שנחשב מזוהה עם השמאל ורק השבוע עלה לכותרות כשהתעמת עם אביו של הדר גולדין לאחר שערך השוואה בין הרגשות של משפחותיהם לבין משפחות המחבלים. בעקבות הדברים אמרו מקורביו של ברקאי: "הוא שוקל את צעדיו, כולל את האפשרות לעזוב את התחנה".

בחודשים האחרונים נערכו מספר שיחות ראשוניות עם ברקאי על האפשרות שיעבור להגשה זוגית. בין השמות שהועלו נמנה סג"ל עצמו וכן חנוך דאום וגאולה אבן. ואולם, למרות שברקאי לא הביע התנגדות, הרעיון לא הבשיל ויצא לפועל.

בסביבתו של ברקאי אמרו לוואלה ברנז'ה כי "איש לא דיבר עם המגיש או עם צוות התוכנית 'מה בוער' לפני הפרסום בתקשורת. קיצור התוכנית בשעה נחת על ברקאי ועל הצוות בהפתעה גמורה".

בנוסף, הצביעו מקורביו של ברקאי על העיתוי שבו פורסמו הדברים, בשבוע הסוער שבו נמתחה עליו ביקורת ונשמעו קריאות להדיחו. ברקאי עצמו לא קיבל גיבוי ולא מן הנמנע שכמו מגישים אחרים שנפרדו בשנים האחרונות מהתחנה, המסר הועבר לו באמצעות התקשורת.

אראל סג"ל. גלעד בר שלו
"הרגשתי שעלי לקבל את ההצעה". סג"ל/גלעד בר שלו

"דעתי על חוסר האיזון התקשורתי בישראל ידועה"

סג"ל כתב בעברו טור הומוריסטי במעריב. בשנת 2008 הפסיק את כתיבת הטור בעיתון ועבר לכתוב אותו במקור ראשון. לטענתו, מעריב לא רצה לאפשר לו לכתוב על דעותיו הפוליטיות הימניות. בהמשך, חזר לכתוב טור שבועי במוסף "סוף השבוע" של העיתון. בנוסף, הגיש תוכנית בשם "סג"ל עצבני" ברדיו 103. בשנת 2014 החל להנחות את תוכנית הטלוויזיה "הפטריוטים" בערוץ 20. כמו כן, סג"ל מגיש את "לא סותם את הפה" ברדיו גלי ישראל.

בבחירות האחרונות הוזכר שמו של סג"ל כמי שקיבל מראש הממשלה הצעה לשיריון במקום ה-11 ברשימת הליכוד, אולם הראשון דחה את ההצעה. "בשלב הזה של חיי, אין בי תשוקה לעשייה פוליטית פרלמנטרית. להיכנס רק עבור האגו והכבוד, זה טפשי וגס", אמר אז.

אראל סג"ל אישר את הפרטים ומסר לוואלה ברנז'ה: "אני מצטרף לגלי צהל בחרדת קודש ובצניעות, וזו לא מליצה. אני לא שוכח לרגע שזו תחנה צבאית שמשדרת קודם כל לחיילים וזו עבורי זכות מרגשת. הייתי אומר שגלי ישראל בשנים האחרונות הייתה לי בית, אבל לצערי רבים מדי שחקו את הקלישאה הזו ולא השאירו ממנה דבר, לכן אומר רק שאני מקווה שאהנה בכל מקומות העבודה שאהיה בהם בעתיד כפי שנהניתי שם. דעתי על חוסר האיזון התקשורתי בישראל ידועה לכן למרות שאהבתי כל יום בגלי ישראל, הרגשתי שעלי לקבל את ההצעה מגלי צהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully