וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפיק "בייבי בום" תוקף את היוצרים: "אתם מגעילים אותי"

15.2.2016 / 10:48

כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, לאחר שבערוץ 10 החליטו להחרים את טקס פרסי הטלוויזיה משום שהסדרה הוגדרה כדוקו-ריאליטי, היוצרים האשימו את הערוץ בכפיות טובה. בתגובה תוקף המפיק: היוצרים חוששים להפסיד לערוץ מסחרי

אסף גיל. ראובן קסטרו
אסף גיל/ראובן קסטרו

בעקבות המחלוקת סביב הגדרת "בייבי בום", תוקף מפיק הסדרה את היוצרים: "אתם מגעילים אותי". כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, איגודי התסריטאים והבימאים, פנו במכתב למנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי והאשימו אותו בכפיות טובה. הסיבה: בערוץ 10 החליטו להחרים את טקס פרסי הטלוויזיה משום שהסדרה הוגדרה כדוקו-ריאליטי, ולא כסדרה דוקומנטרית כפי שמבקשים הערוץ ויוצרי הסדרה. גם בשנה שעברה התעוררה מחלוקת סביב הסדרה, אולם הפעם לא הסתפקו בערוץ במשיכת המועמדות של הסדרה בלבד, אלא של כל תוכניות הערוץ.

כעת מפיק הסדרה, אסף גיל, תוקף את היוצרים: "צר לי שוב (זאת השנה השנייה) שהאקדמיה נמנעת מדיון ענייני כיצד יתכן שסדרה כמו 'בייבי בום' שעל פי כל פרמטר אובייקטיבי מתעדת אירועים ללא התערבות של הפקה אינה מוגדרת כסדרה דוקומנטרית", כתב גיל בדף הפייסבוק שלו, "הפורמט עליו מבוססת הסדרה זכה באנגליה בתואר 'הסדרה הדוקומנטרית הטובה ביותר' בטקס פרסי האקדמיה הבריטית. אבל כאן, כנראה מתוך חשש של 'יוצרים דוקומנטריים' שפרויקטים בערוץ 8 או יס דוקו עלולים להפסיד רחמנא ליצלן בהצבעה לסדרה של ערוץ מסחרי, מתעקשים לסווג את הסדרה כדוקו ריאליטי".

גיל כותב בהמשך כי "יואילו החברים המנכסים לעצמם את ההגדרה 'יוצרים' להצטרף לשנת 2016 ולעולם המערבי בהם יש דרכים רבות לספר סיפור דוקומנטרי במקום לקבוע קביעות טוטליטריות בכסות של יצירה אמנותית". את הפוסט הלוחמני הוא חותם במשפט: "אתם מגעילים אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully