וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקר פנים: מה חושב ברוך קרא על הסדרה של אורנה בן דור?

1.3.2016 / 15:26

בעקבות הסדרה החדשה של בן דור, "דיני נפשות" שצפויה לעלות בערוץ 10, טוען הפרשן המשפטי בערוץ: מי שטוען שתפרו לחיים רמון תיק מבזה את עצמו ואת המקצוע שלו. בן דור לוואלה ברנז'ה: "השמועה אומרת שהוא מקורב לפרקליטות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אורנה בן דור וברוך קרא/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד לפני שעלתה לשידור, מספיקה הסדרה החדשה של אורנה בן דור "דיני נפשות", ליצור מחלוקות, מאבקים ומיני דרמות. הפעם: ברוך קרא יוצא נגד הסדרה העוסקת במערכת המשפט בישראל, שתעלה לשידור ביום רביעי בערוץ 10.

קרא, המשמש פרשן משפטי בחדשות 10, התייחס הבוקר לסדרה באופן מרומז, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בוא נאמר את זה באופן פשוט: עיתונאי או יוצר דוקומנטרי שרומז או אומר שהמערכת תפרה תיק לחיים רמון, מבזה את עצמו ואת המקצוע שלו".

בתגובה לדברים אמרה בן דור לוואלה ברנז'ה: "השמועה אומרת שברוך קרא מקורב לפרקליטות באופן שמסכן את בהירות דיווחיו".

לפני הביקורת מתוך ערוץ 10, פנתה השבוע עורכת דינו של רונאל פישר וביקשה לעצור את שידור הפרק הראשון בסדרה שעוסק בעורך הדין שהסתבך בפלילים. לטענת עורכת הדין עו"ד מירב משען, שפנתה אל הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ולמועצת העיתונות, בן דור אינה יכולה לעסוק בפרשת פישר משום שהיא מונעת מנקמה אישית.

בנוסף, בן דור עצמה כתבה בדף הפייסבוק על הניסיונות לעצור את הפרסום, ושאלה בין היתר: "האם גם אני אגמור בכלא? האם הפרקליטות תתפור לי תיק?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully