וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירת רחמים: ציפר ימשיך לשמש כמנהלו האומנותי של פסטיבל השירה

וואלה ברנז'ה

13.3.2016 / 10:53

בהנהלת הפסטיבל הודיעו היום כי לאור ההתנצלות והחרטה העמוקה והכנה שהביע, ימשיך בני ציפר לשמש כמנהלו האמנותי; "ציפר ידוע כאיש מקצוע מהמעלה הראשונה"

בני ציפר באולפן. מערכת וואלה!
"ידוע כאיש מקצוע מהמעלה הראשונה". ציפר/מערכת וואלה!

למרות המחאה, הבעת ההתנצלות עזרה: עורך מדור הספרות של הארץ בני ציפר ימשיך לשמש כמנהלו האמנותי של פסטיבל השירה במטולה 2016. בעקבות ההתפתחויות התכנסה הוועדה המנהלת של הפסטיבל כדי להחליט אם להמשיך או לבטל את עצם השתתפותו של ציפר, והיום (ראשון) הודיעה הוועדה כי החליטה שלאור ההתנצלות והחרטה העמוקה והכנה שהביע, ימשיך ציפר לשמש בתפקיד כאשר אליו תצורפנה המשוררות חוה פנחס כהן וקרן קוך וחוקרת הספרות הד"ר קציעה עלון.

בחירה זו באה לאחר שציפר השתתף כחבר בוועדה האמנותית בארבע השנים האחרונות של הפסטיבל. "ציפר ידוע כאיש מקצוע מהמעלה הראשונה, המבין ובקי בתחומי הספרות והשירה", נמסר עוד בהודעת הוועדה.

בשבוע שעבר פרסם ציפר טור בעיתון "הארץ" בו קרא לגלות הבנה כלפי אמנים החוטאים ביחסי מין עם צעירות ועורר מחאה, בין היתר מצד משוררות שחתמו על עצומה ואיימו להחרים את הכנס באם ציפר יישאר כמנהלו. ימים אחדים לאחר פרסום הטור פרסם ציפר טור חדש - שהיה טור הפרידה שלו מ"הארץ-שישי", תחת השם "בבקשה, תסלחו לי", ובו הוא מתנצל, מצטער וחוזר בו מכל מה שנאמר בטור הקודם. בנוסף גם גינה בעצמו את עצם כתיבת הטור. הוועדה הציבורית של פסטיבל השירה במטולה גינתה את הדברים שהשתמעו מהטור של בני ציפר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully