וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיון רהב מאיר: לא אנחה את חידון התנ"ך בלי אבשלום קור

14.3.2016 / 11:36

רהב מאיר הודיעה הבוקר למשרד החינוך כי לא תנחה את חידון התנ"ך לנוער. היא התייחסה להפסקת ההתקשרות עם המנחה אבשלום קור וכתבה כי "לא ידעתי שהוא מעוניין להמשיך, ובטח לא ידעתי שיודיעו לו על הפסקת עבודתו במסרון, אחרי 28 שנים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתבת חדשות 2 סיון רהב-מאיר הודיעה הבוקר (שני) למשרד החינוך כי לא תנחה את חידון התנ"ך העולמי לנוער. הסיבה: הפסקת ההתקשרות עם המנחה אבשלום קור לאחר 28 שנים. רהב-מאיר כתבה למשרד החינוך, לאחר שבחר בה על פני קור, כי "לא ידעתי שהוא (קור) מעוניין להמשיך, ובטח לא ידעתי שיודיעו לו על הפסקת עבודתו במסרון, אחרי 28 שנים". רהב-מאיר הוסיפה כי תשמח להנחות את החידון באופן זוגי יחד עם קור.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה, הבלשן ומגיש הטלוויזיה והרדיו אבשלום קור, האיש המזוהה ביותר עם חידון התנ"ך הבינלאומי, קיבל הודעה שיחדל מהגשת החידון לאחר כשלושה עשורים. מהשנה הנוכחית הועברה האחריות לחידון וניהולו מחיל החינוך בצה"ל למשרד החינוך, שערך מכרז למציאת מנחה חדש - בו זכתה רהב-מאיר. על פי גורמים במשרד החינוך, קור התחרה במכרז, אולם הצעתו הייתה יקרה יותר מאשר זו של רהב-מאיר, שכאמור לבסוף זכתה בו.

לאחר הבחירה ברהב-מאיר, משרד החינוך מסר כי "לראשונה חידון התנ"ך העולמי לנוער יתקיים השנה (2016), באחריותו של משרד החינוך בלבד (ללא צה"ל). בהתאם לזאת ובכפוף לחובת נוהל המכרזים, פרסם המשרד מכרז לבחירת מנחה לאירוע. במסגרת המכרז נבחרה העיתונאית סיון רהב מאיר. המשרד והשר נפתלי בנט מודים לד''ר אבשלום קור על תרומתו הגדולה, המיוחדת והמקצועית רבת השנים לחידון התנ"ך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully