וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר עזיבת טיפנברון: יון פדר חוזר ל-ynet

17.3.2016 / 14:30

פרסום ראשון: יום לאחר שערן טיפנברון הודיע על פרישתו מתפקיד העורך הראשי של האתר, לוואלה ברנז'ה נודע כי יון פדר יחזור ויסייע לעורך החדש אמנון מרנדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום לאחר שערן טיפנברון הודיע על פרישתו מתפקיד העורך הראשי של אתר ynet, לוואלה ברנז'ה נודע כי יון פדר יחזור לאתר ויסייע לעורך החדש אמנון מרנדה. פדר יעסוק בערוצים המגזיניים, או כפי שמכונה באתר "הרכים" - ולמעשה אלו שאינם בעלי תכנים חדשותיים, זאת לצד עבודתו כראש חטיבת האינטרנט של הקבוצה.

פדר (62) הצטרף לצוות ההקמה של ynet בשנת 2000 ושימש כעורך הראשי של האתר במשך כ-13 שנים. את תחילת הקריירה העיתונאית שלו עשה פדר ב"קול ישראל" אליו הצטרף ב-1979 ובו שימש כתב ועורך בחטיבת החדשות. באמצע שנות ה-80 עבר פדר ל"הוצאת כתר" והיה העורך הראשי שם. פדר גם שימש כעורך הראשי של הוצאת ידיעות אחרונות.

פרישתו של טיפנברון אתמול הגיעה על רקע חיכוכים בצמרת האתר בין העורך הראשי של עיתון "ידיעות אחרונות" והאתר, רון ירון, לבין טיפנברון. לפני כתשעה חודשים מונה ירון לעורך האחראי גם על האתר, זאת כחלק ממהלך איחוד המערכות ששיאו הגיע עם מעבר כל עובדי הקבוצה לעבוד תחת קורת גג אחת בראשון לציון בתחילת השנה. ואולם, בחודשים האחרונים, מאז החלטתו של נוני מוזס להכפיף את טיפנברון לירון, התגלעו בין השניים חיכוכים רבים.

מ-ynet לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully