וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן טיפנברון ישמש כסמנכ"ל דיגיטל ב-RGE

10.4.2016 / 8:21

פרסום ראשון: על רקע המשבר בערוץ 10, לוואלה ברנז'ה נודע כי קבוצת התקשורת שוכרת את עורך אתר ynet לשעבר, שפרש מתפקידו לפני כחודש, כסמנכ"ל הדיגיטל שלה

ערן טיפנברון. ברני ארדוב
בדרך לג'וב הבא. ערן טיפנברון/ברני ארדוב

ערן טיפנברון, שסיים לאחרונה קדנציה של שלוש שנים כעורך הראשי של אתר ynet, מצטרף לקבוצת RGE וישמש סמנכ"ל הדיגיטל של קבוצת התקשורת. כך נודע לוואלה ברנז'ה. טיפנברון פרש מקבוצת ידיעות על רקע חיכוכים בצמרת האתר בינו לבין העורך הראשי של עיתון ידיעות אחרונות והאתר, רון ירון, והחליט לפרוש מתפקידו לפני כחודש. סגנו, אמנון מרנדה, מונה לעורך האתר.

לפני כעשרה חודשים מונה ירון לעורך האחראי גם על האתר, זאת כחלק ממהלך איחוד המערכות ששיאו הגיע עם מעבר כל עובדי הקבוצה לעבוד תחת קורת גג אחת בראשון לציון בתחילת השנה. ואולם, בחודשים האחרונים, מאז החלטתו של נוני מוזס להכפיף את טיפנברון לירון, התגלעו בין השניים חיכוכים רבים. האחרון שבהם, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, נסב סביב ההחלטה להכפיף את דסק הכלכלה של ynet למוסף "ממון" של ידיעות אחרונות.

טיפנברון שימש בתפקידים שונים בקבוצת "ידיעות אחרונות" במהלך 22 השנים האחרונות, בהם רכז המערכת וראש מערכת החדשות של העיתון. החל משנת 2009 כיהן כמשנה לעורך ולאחר מכן כעורך הראשי של אתר ynet.

בשבוע שעבר פורסם כי ערוץ 10, הנמצא בבעלות RGE, נערך לקיצוץ משמעותי. הנהלת הערוץ נערכת בימים אלה לקיצוץ שיכלול גם פיטורי עובדים, קיצוץ שכר וייתכן שגם ביטול הפקות. הערוץ ידע מאבקי הישרדות רבים לאורך השנים, טרם קבלת הרישיון. בשנים האחרונות, כאשר שידר כזכיין, ספגו העובדים קיצוצי שכר רבים, פיטורים ותוכניות התייעלות שונות, שאף זכו למחאה מצד העובדים.

טיפנברון מסר בתגובה: "אני גאה להצטרף לקבוצת תוכן מצויינת ואעשה הכל בכדי שהיא תהפוך למובילה גם בפלטפורמות הדיגיטליות".

בקבוצת RGE אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully