וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דבריו של המפכ"ל פגעו בדוברים הוותיקים"

דוברים וותיקים של המשטרה זועמים על רוני אלשיך שאמר בכנס כי מאז כניסתה של מירב לפידות לתפקיד הדוברת - נרשם שיפור משמעותי ביחסים שבין התקשורת למשטרה. קצין בכיר לוואלה ברנז'ה: "האם כאשר עיתונאים מחרימים את המפכ"ל – זה דבר טוב?"

שר הביטחון גלעד ארדן, מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ומפקד מחוז ש"י משה ברקת, טקס החלפת פיקוד מחוז ש"י במעלה אדומים. נועם מושקוביץ
"אין בכלל שיפור". גלעד ארדן ורוני אלשיך, אתמול בכנס/נועם מושקוביץ

דוברים וותיקים של המשטרה זועמים על דברי המפכ"ל, שטוען כי מאז כניסתה של הדוברת החדשה לתפקיד, מירב לפידות, נרשם שיפור משמעותי ביחסים שבין התקשורת למשטרה.

אתמול (ראשון) נערך כנס שנתי לקצונה הבכירה במשטרה במעמד המפכ"ל רוני אלשיך ונשיא המדינה רובי ריבלין. אלשיך אמר בטקס כי "ישנו פער בין הנראות של המשטרה כפי שמשתקפת מן התקשורת לבין העשייה רחבת ההיקף והמקצועית בפועל. מטבע הדברים, רוב פעילות המשטרה בוודאי בתחום השירות איננו מכוסה תקשורתית ולכן באחריותינו להנגיש אותו לציבור. בטיפול הראשוני שעשינו בנושא מאז הקמת חטיבת התקשורת והאוכלוסייה, כבר ניכר שינוי מבורך. מגיע לשוטרים שעשייתם תזכה להערכה".

חלק מהדוברים הוותיקים של המשטרה הביעו זעם ותרעומת על הדברים. קצין בכיר במשטרה אמר היום לוואלה ברנז'ה כי "ראשית, אין בכלל שיפור. לא השתנה שום דבר בשלושת החודשים האחרונים. לא רק שלא השתנה שום דבר, מה בעצם אתה אומר לכל הקצינים והשוטרים? שמה שהיה עד עכשיו היה לא טוב - ומה שעכשיו זה טוב? כלומר, שכל העבודה שעשינו עד כה היא לא טובה?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"יש שינוי בהלך הרוח הציבורי". בכירי המשטרה, אתמול בכנס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אין בשינוי כדי להטיל סרה על עבודתם של הדוברים הוותיקים"

לפני שבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי בעקבות חוסר שביעות הרצון ממה שקורה בדוברות ובהתנהלות התקשורתית של המשטרה, תא כתבי המשטרה החליט להחרים את המפכ"ל ולא הגיע לטקס העלאת דרגות של קצינים בכירים והרמת כוסית לקראת יום העצמאות. בהקשר זה, הקצין הוסיף כי "ממש לא ברור לאיזה שיפור המפכ"ל מתכוון בדבריו בטקס, איפה השינוי במגמה? האם כאשר עיתונאים מחרימים את המפכ"ל – זה דבר טוב?".

חלק מהדוברים גם נפגעו בשמה של סיגל טולדו, לשעבר מ"מ מקום הדוברת, ובשמו של רפי יפה, שבמשך שנים היה ראש חטיבת הדוברות. "איזה מן דבר זה לפגוע בשני הקצינים האלה בצורה כל כך קשה?", אמר הקצין.

במשטרה סירבו להגיב. ואולם, גורמים בצמרת הארגון מסרו לוואלה ברנז'ה כי "אכן ניכר שבחודשים האחרונים יש שינוי בהלך הרוח הציבורי בעמדותיו בנוגע למשטרה, אך אין בשינוי זה בכדי להטיל סרה על עבודתם של הדוברים הוותיקים שקדמה להקמת חטיבת אוכלוסייה ותקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully