וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורון צברי מועמד לתפקיד מנהל מחלקת הדוקו בתאגיד השידור

30.5.2016 / 15:16

לוואלה ברנז'ה נודע כי היוצר של "המדריך למהפכה" - המתאר את ניסיונותיו של צברי לשנות את התנהלות רשות השידור, ממנה התפטר ב-2009 - הגיש את מועמדותו לתפקיד מנהל המחלקה הדוקומנטרית בתאגיד השידור הציבורי

פוסטר הסרט המדריך למהפכה.
חוזר למקורות. מתוך הסרט "המדריך למהפכה"

דורון צברי הגיש את מועמדותו לתפקיד מנהל המחלקה הדוקומנטרית בתאגיד השידור החדש – כך נודע לוואלה ברנז'ה. התאגיד הציבורי אמור להתחיל לשדר באוקטובר הקרוב. צברי התפטר ב-2009 ממליאת רשות השידור ומהוועד המנהל של הרשות בעקבות התפטרותו של יו"ר הרשות לשעבר, משה גביש. בזמנו, צברי הבהיר כי גביש הנו האדם הראוי ביותר ליישום הרפורמה ברשות.

הסרט האוטוביוגרפי "המדריך למהפכה", שצברי יצר ביחד עם אורי ענבר, שודר ב-2010 ומתאר את ניסיונותיו של צברי לשנות את ההתנהלות של רשות השידור. הסרט מראה את צברי מפגין מול ביתו של מנכ"ל רשות השידור דאז, אורי פורת, וכיצד הוא הצליח לגרום לחברי מליאת הרשות לדרוש את הדחתו.

ב-2009 צברי הפיק את הסדרה "מחוברות" ביחד עם רם לנדס, אשר ישב בוועדת לנדס שהמליצה על פירוק רשות השידור והקמת התאגיד מחדש. בסוף 2010 צברי הגיש את התוכנית "פלאשבק" בטלוויזיה החינוכית - שהמנכ"ל הנוכחי שלה, אלדד קובלנץ, אחראי כיום גם על הקמת התאגיד החדש.

אחת מהסדרות הבולטות של צברי היא הסדרה הדוקומנטרית "מגש הכסף" שיצר ביחד עם אמיר בן דוד, ששודרה ב-2015 בערוץ 8. הסדרה מורכבת משלושה פרקים כאשר במרכז כל פרק עומדים גיא רולניק, ירון זליכה ודני גוטווין - ומנתחים את הריכוזיות במשק הישראלי.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של צברי. בתאגיד בחרו שלא להתייחס לנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully