וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולן יוכפז: "רמי סדן אמר: 'אני שונא את ש"ס ודרעי כמותכם באליטה'"

7.6.2016 / 18:50

מנכ"ל חדשות 10: "אחרי סערה שנמשכת שעות, ראוי שהדברים ייאמרו באופן ברור: רמי סדן אמר: 'צריך להגיע לפרחיה בשדרות'. דבריו הופסקו. כל תאור אחר - חוטא לאמת". מוקדם יותר סדן הכחיש שאמר את הדברים. בתוך כך, הרשות השנייה פתחה בבדיקה

הקלטה: באדיבות גל"צ, עריכה: אוהד פיטר

מנכ"ל חדשות 10, גולן יוכפז, צייץ הערב בטוויטר: "אחרי סערה שנמשכת שעות, ראוי שהדברים יאמרו באופן ברור: רמי סדן אמר לחברי דירקטוריון החדשות ולי: אני שונא את ש"ס ודרעי כמותכם באליטה. עוד הוסיף: צריך להגיע לפרחיה בשדרות. דבריו הופסקו. כל תאור אחר - חוטא לאמת".

הציוץ של יוכפז מגיע לאחר הסערה שהתחוללה היום בעקבות הפרסום שלפי מקורות שנכחו בישיבת דירקטוריון בערוץ, סדן אמר: "אני כמוכם באליטה שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי, אבל אנחנו כאליטה צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ ולפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות". את הדברים אמר סדן לכאורה בישיבת הדירקטוריון של ערוץ 10, שבה הציג את מועמדותו לתפקיד. לדברי תנועת ש"ס, "חמור שאדם כזה מקורב לראש הממשלה ולמשפחת נתניהו".

בעקבות הפרסום, תנועת ש"ס דרשה מראש הממשלה ושר התקשורת בנימין נתניהו, לפטר מיידית את סדן, שנבחר אתמול ליו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10. מתן חודורוב, יו"ר ועד העובדים בערוץ 10, אמר כי "אני נאלץ לאשר בבושת פנים שהדברים של סדן אכן נאמרו, וטלפנתי בעצמי לח"כ איציק כהן, סגן שר האוצר – והתנצלתי בפניו בשם כל העיתונאים מערוץ 10".

מוקדם יותר הכחיש סדן כי אמר את הדברים, והוסיף כי "אני אצטרך לשקול האם להגיש תביעת דיבה. הפרוטוקול של הדיון לא מזכיר שום דבר כזה, לא מציין מישהו שיצא מהדיון. אני חושב שהוא נכתב ע"י עו"ד ממשרדו של יגאל ארנון. יש גם חברי דירקטוריון שהציגו את מועמדותם ולא נבחרו, הכל יכול להיות. אין הקלטה כזאת כי מעולם לא נאמרו דברים כאלה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא "ציטוטים אנונימיים". מתוך הטוויטר של גולן יוכפז/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו פתחה הערב בהליך בדיקה בעקבות הדברים המיוחסים לסדן.‏ בהמשך לבקשתו של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, פנתה היועצת המשפטית של הרשות ‏השנייה לנציגי הציבור שמונו על ידי הרשות לדירקטוריון חברת החדשות, במטרה להבין ‏מהם האם אכן נאמרו הדברים.‏

אוה מדז'יבוז' יו"ר הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו, מסרה: "אנו מצפים מנציגי הציבור להתייחסות ‏מכובדת, ראויה ושקולה לתפקידם. נבדוק אם הדברים המיוחסים אכן נאמרו, ואם כן - אנו רואים זאת ‏בחומרה ונטפל בכך בהתאם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully