וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב אחימאיר בדרך לתאגיד; גם יאיר שרקי

19.6.2016 / 13:20

לוואלה ברנז'ה נודע כי העיתונאי הוותיק והמוערך מרשות השידור קיבל בימים האחרונים הצעה להצטרף לתאגיד החדש. התאגיד כבר גייס כ-100 עובדים לשורותיו, כאשר מהרשות נקלטו 18 ומגל"צ 7. גם כתב חדשות 2 יאיר שרקי הודיע כי יעבור לתאגיד

יעקב אחימאיר בדיון בחוק לפיד יוני 2010. עומר מירון
הרכש החדש. יעקב אחימאיר/עומר מירון

יעקב אחימאיר בדרך לתאגיד השידור הציבורי, כך נודע לוואלה ברנז'ה. אחימאיר - מגיש ועורך "רואים עולם", מגזין חדשות החוץ של הערוץ הראשון – קיבל בימים האחרונים פנייה מהתאגיד להצטרף לשורותיו. אחימאיר נחשב לאחד מעמודי התווך של השידור הציבורי, ושימש במגוון תפקידים בהם עורך, מגיש, שליח בחו"ל, פרשן, פובליציסט ויוצר דוקומנטרי. הוא זכה במגוון פרסים במהלך עבודתו ברשות, בהם פרס סוקולוב לשנת 2005 ופרס ישראל בתקשורת לשנת 2012.

אחימאיר גם מגיש לסירוגין את יומן "הבוקר הזה" ברשת ב', והיום פורסם כי מגיש התוכנית, אריה גולן, יצטרף לתאגיד השידור. התאגיד כבר גייס עד כה כ-100 עובדים בסך הכל. מרשות השידור נקלטו בתאגיד 18 עובדים, ונשלחו עוד כ-20 הצעות לקליטה של עובדי הרשות. בנוסף לכך, בתקופה הקרובה התאגיד מתכוון לשלוח מאות הצעות נוספות לעובדי הרשות. מלבד עובדי הרשות, התאגיד קלט עד כה 7 מעובדי גל"צ.

בתוך כך, יאיר שרקי פרסם היום (ראשון) בפרופיל הטוויטר שלו כי הוא מצטרף לתאגיד. שרקי, כתב הדתות של חדשות 2, פרסם: "בלב שמח ובהתרגשות אני מצטרף לתאגיד השידור הישראלי. תודה @Channel2News הייתם טובים אליי. חברים ב@Hataagid הנה אני בא! בעזרת השם יהיה אש".

בשבוע שעבר פורסם בוואלה ברנז'ה כי התאגיד פנה ל-13 כתבים מרשת ב', ביניהם כתב המשפט אמוץ שפירא וכתבת בריאות ודתות דקלה אהרון שפרן. בנוסף לכך, סיני אבט הוא מועמד מוביל לתפקיד מנהל חטיבת הדוקו בתאגיד השידור. אבט מנהל כיום את פסטיבל דוקאביב, ועד 2009 שימש כמנהל ערוץ 8.

לא נמסרה תגובה מהתאגיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully