וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות המחאה: אלשיך משנה כיוון ומקיים "פגישות אישיות עם כתבי VIP"

22.6.2016 / 15:16

בשבוע הבא אמורה להתקיים פגישת תדרוך של המשטרה עם הכתבים זאת לאחר שבשבועות האחרונים המפכ"ל קיים פגישות אישיות עם כתבי משטרה אותם מכנים בארגון VIP - מה שכבר יצר מרמור אצל המתחרים. וואלה ברנז'ה ממשיכה לעקוב

המפכ"ל רוני אלשיך בכותל "אין איומים קונקרטים". ספק 500
הפרד ומשול? אלשיך משנה כיוון/ספק 500

האם במשטרת ישראל נכנעו למחאה בקרב כתבי המשטרה והחליטו לשנות כיוון ולהפסיק את מדיניות הסגירות התקשורתית עליה החליט המפכ"ל רוני אלשיך? ביום רביעי הבא אמורה להתקיים פגישת תדרוך רבעונית של המשטרה עם כל כתבי המשטרה בישראל, ולוואלה ברנז'ה נודע כי בשבועות האחרונים המפכ"ל קיים מספר פגישות אישיות עם כתבי משטרה, חלקם בכירים.

כתב משטרה בכיר באחד מהעיתונים הגדולים מייחס את הפגישה הזו לרצון של אלשיך להתפייס עם הכתבים לאחר שאלו כזכור החרימו אותו בטקס העלאת הדרגות ואמר לוואלה ברנז'ה כי "מבחינה טקטית, אלשיך הבין שהוא חייב לשנות משהו". הוא הוסיף כי "היינו בטוחים שאחרי דנינו נגיע לעידן חדש - אבל המפכ"ל הזה גורם לנו להתגעגע לימי דנינו. "האם הפגישה הזאת תשנה משהו מבחינת היחס של כתבי המשטרה לדוברות ולמפכ"ל? זה קצת מאוחר מדי, אבל אולי. להזיק זה כבר לא יכול כי אנחנו בשפל חסר תקדים".

כתב משטרה אחר מאחד מערוצי הטלוויזיה אמר לוואלה ברנז'ה כי "אכן אמורה להתקיים עם המפכ"ל פגישה בשבוע הבא, אבל זה לא שיש איזה שינוי מדיניות מטורף בארגון. אני לא רואה שינוי בדוברות – אבל נראה".

כך או אחרת, העובדה שאלשיך נפגש באופן אישי עם כמה כתבים אשר בארגון כבר ניתן להם הכינוי "כתבי VIP" עוררה לא מעט תרעומת בקרב חלק ממתחריהם - אשר טרם קיבלו שיחות רקע עם המפכ,ל החדש. "בין השמות המצוינים ברשימת העיתונאים שזכו לפגישה אישית עם אלשיך נמצאים רביב דרוקר ומשה נוסבאום - והוא נפגש איתם אחד על אחד", אומר גורם בצמרת הארגון המצוי בפרטים.

בתוך כך, בקבוצת הוואצאפ של תא כתבי המשטרה מטה ארצי קמה תרעומת מטורפת על המשפט שהמפכ"ל אמר בשבוע שעבר: "יאח"ה יכולה להקים ממשלות ולהפיל ממשלות. אין מקום רגיש מיאח"ה, אבל יאח"ה צריכה לצעוד ישר, וזו משימה לא פשוטה". את הדברים אמר אלשיך בטקס קריאת רחוב במודיעין על שמו של תנ"צ אפרים ברכה ז"ל. עוד אמר המפכ"ל כי "חובטים ביאח"ה מכאן ומכאן - אך עליה ללכת ישר".

מהמשטרה נמסר בתגובה כי: "המפכ"ל נפגש עם חלק נכבד מהכתבים – ולא רק כתבים בכירים - והוא עתיד להיפגש עם כל כתבי המשטרה. בכל רבעון תתקיים פגישת תדרוך עם כל הכתבים לציטוט ולייחוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully