וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן קורא לכם - לצפות בו

4.8.2016 / 12:00

למרות הסיוע של מירי רגב, "אייל גולן קורא לכם" בעונה החלשה מאז עלייתה לאוויר של התוכנית בערוץ 24. ערוץ 24: "מרוצים מנתוני עונת הקיץ של התוכנית, שהכפילה את ממוצע הצפייה בערוץ"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ממוצע עונתי של 2.4%. אייל גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם החזרה של אייל גולן למסך הייתה מוקדמת מדי עבור הצופים? אם לשקול לפי נתוני הרייטינג של העונה הנוכחית של "אייל גולן קורא לכם" בערוץ 24 - התשובה חיובית, שכן מדובר באחוזי הצפייה הנמוכים ביותר מבין כל העונות ששודרו. זאת למרות הפרומו שהתוכנית קיבלה טרם עליית העונה לאוויר משרת התרבות, מירי רגב - שבעקבותיו הוציאה השבוע ועדת האתיקה של הכנסת חוות דעת חריפה כנגד רגב, בטענה לחציית גבול ויח"צנות אסורה.

כזכור, העבודה על העונה הנוכחית הוקפאה לפני כשלוש שנים, כאשר פרשת אייל גולן התפרסמה והזמר נחשד בזמנו בבעילה אסורה בהסכמה של קטינות – כאשר לבסוף הפרקליטות הודיעה על סגירת התיק נגדו עקב חוסר ראיות מספקות.

לפני שצוללים אל המספרים, יש לציין כמה עובדות המשפיעות על הרייטינג: ראשית, זוהי עונת הקיץ הראשונה של התוכנית, כאשר תכניות המשודרות בקיץ זוכות לנתוני צפייה נמוכים יותר מאשר בחורף. שנית, נתוני הצפייה בטלוויזיה ירדו באופן כללי בצורה משמעותית – והתוכנית לא ירדה יותר מהשיעור הכללי. נקודה נוספת שחשוב לציין היא שהעונה עדיין לא נגמרה, ולא מדובר בממוצע סופי של נתוני הצפייה.

בעונה הראשונה של התוכנית צפו בממוצע כ-87 אלף צופים (3.8%), העונה השנייה הסתיימה עם ממוצע עונתי של כ-137 אלף צופים (5%), השיא נרשם בעונה השלישית – כ-191 אלף צופים (7%) ובעונה הרביעית צפו עד כה בממוצע כ-70 אלף צופים (2.4%).

גורם בערוץ 24 אמר לוואלה ברנז'ה כי "התוכנית עומדת בכל היעדים שנצפו ממנה לעונת קיץ, וקמפיין התוכנית היה הרבה פחות מסיבי מהקמפיינים של העונות הקודמות". עוד אמר הגורם כי "בזכות התוכנית של גולן, ערוץ 24 חזר להיות הערוץ השלישי הנצפה ביותר".

מערוץ 24 נמסר בתגובה: "אנו מאוד מרוצים מנתוני עונת הקיץ של 'אייל גולן קורא לכם', שהכפילה את ממוצע הצפייה בערוץ 24 מאז עלתה לאוויר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully