וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עיתונאים מרשים לעצמם לדבר על נבחרי הציבור בשפה מכוערת"

וואלה ברנז'ה

11.8.2016 / 14:00

מירי רגב על השעייתו של רון קופמן: "למה 'בהמה'? למה זה מגיע לי? עבור חלק מהתקשורת, לנגח ולהשחיר אותנו נהיה ספורט לאומי. אתם תמשיכו לעשות מה שאתם עושים, ואנחנו נמשיך לעשות מה שאנחנו מאמינים בו"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא יכול להיות שמדברים אלינו ככה". רגב וקופמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"זה פשוט מכוער שעיתונאים מרשים לעצמם לדבר על נבחרי הציבור בשפה מכוערת, משפילה ומבזה", כך אמרה היום (חמישי) מירי רגב. שרת התרבות והספורט התראיינה הבוקר לגל"צ ודיברה על הסערה שהתחוללה בעקבות דבריו של העיתונאי רון קופמן - שכינה את רגב "בהמה טיפשה" בתוכנית הספורט של רדיו ללא הפסקה 103FM. רגב טוענת כי לא הייתה לה מעורבות בהשעייתו של קופמן מתוכנית הרדיו וכן מהשעייתו מקמפיין של הרשות לבטיחות בדרכים.

עוד אמרה רגב, כי "אנחנו נבחרי העם - החלק הגדול של העם בחר בנו, והחלק השני לא בחר בנו, אבל אנחנו נבחרי העם, ולא יכול להיות מצב שמדברים אלינו ככה ומזלזלים. למה 'בהמה'. למה זה מגיע לי". היא הוסיפה כי "עבור חלק מהתקשורת, לנגח ולהשחיר אותנו נהיה ספורט לאומי. אתם תמשיכו לעשות מה שאתם עושים, ואנחנו נמשיך לעשות מה שאנחנו מאמינים בו".

שרת התרבות הסבירה כי היא מייצגת אידאולוגיה ודרך, "והדרך שלי כנראה הפריעה להרבה מאוד אנשים מהשמאל שאני לא מייצגת אותם. אני מדברת בסגנון מסוים - וזה הסגנון שלי. כשנשים מהשמאל צועקות, התקשורת אומרת שהן אסרטיביות, וכשנשים מהימין צועקות, התקשורת אומרת שהן ברבריות. אני רוצה להגיד לכם, אתם תקבלו גם נשים מהימין שצועקות, וגם הן אסרטיביות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully